Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dear Subject Name Here,

Aperture Science is pleased to inform you that we have partnered with Valve to announce the gala CANCELLATION of the June 14 Portal 2 event at the Regal Theater. The event will be replaced by a surprise. And even though the cancellation of the event certainly counts as a surprise, we are pleased to further announce that the cancellation of the event is not THE surprise. However, per International treaties regarding the definition of the word "surprise", of which both Aperture Science and Valve are signatories, the time, date and content of the actual surprise will only become available as you experience the surprise.

If you'd like to ask fruitless questions about the E3 Portal 2 surprise or, more fruitfully, schedule an appointment to attend a Portal 2 screening at the Valve booth during E3, please contact Valve's Special Envoy to Surprises, Doug Lombardi.

Thank you for **RECORD SCRATCH!!!**

PS: The surprising record scratch is also not the surprise.

Awsome :D

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Djeebuz!

Vasking av bad er nasty saker. Selv om jeg vaske like før og like etter påske, har visse plasser likevel rukket å bli svarte. Dette er så fuckings nasty at jeg brekker meg når jeg står på alle fire og skrubber. :|

Moppen er selvfølgelig ørti år og herpa av de som bodde her før, og jeg er tom for sånne fancy Jif flis-mopp, engangsmopp og lignende. :|

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Mannfolk er generelt sett ganske dårlig på å vaske bad. Løsningen er og vaske raskt over hver uke, da blir det aldri så skittent. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Gypsy: Feil,feil, feil. Løsningen er å få seg dame.

Nei, nei, nei. Da skal vaskingen deles på 2.

Lenke til kommentar

Gypsy: Feil,feil, feil. Løsningen er å få seg dame.

Løsningen er å ikke få seg en slaskete gris som mener at dama skal gjøre som alt som har med vasking og matlaging å gjøre.

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

Mannfolk er generelt sett ganske dårlig på å vaske bad. Løsningen er og vaske raskt over hver uke, da blir det aldri så skittent. ;)

Det har du rett i, men når man bor to gutter sammen og bare en av oss er glad i å vaske (meg), så er det ikke så lett. Særlig ikke når jeg har konsentrasjonsvansker fra en annen verden. Kan begynne å vaske og så plutselig sitter jeg og legger kabal.

Samt at jeg har startvansker fra samme verden som konsentrasjonsvanskene. :p

Men når jeg først kommer i gang ...

Kvinnfolk har å ha seg ut av kjøkkenet mitt i alle fall. Andre mannfolk også. De griser og roter og søler. De kan holde seg langt unna badet mitt med brunkremen sin også, og all den ekle sminken. Eww!

Lenke til kommentar

Gypsy: Jeg og 11 kamerater skulle spille paintball. Når vi ankom stedet fant vi et utrykningslag, perfekt tenkte vi. Vi klarte å overtale de, fulle som de var til at ALLE, borsett fra han som skulle gifte seg hadde paintball gevær. Han skulle starte på andre siden av banen, og komme seg til safe-zone, så fort som mulig (Ca 300 m). Vi skulle skyte han så mye vi klarte på veien. Fy faen så morro har jeg aldri hatt før!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...