Nopros Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Lurer på om jeg skal se La den Rette Komme Inn i natt, eller om jeg bare skal legge meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Blir enten et par episoder MacGyver , Gran Torino eller Flight 911 her Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 her blir det soving, så god natt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Dear Subject Name Here, Aperture Science is pleased to inform you that we have partnered with Valve to announce the gala CANCELLATION of the June 14 Portal 2 event at the Regal Theater. The event will be replaced by a surprise. And even though the cancellation of the event certainly counts as a surprise, we are pleased to further announce that the cancellation of the event is not THE surprise. However, per International treaties regarding the definition of the word "surprise", of which both Aperture Science and Valve are signatories, the time, date and content of the actual surprise will only become available as you experience the surprise. If you'd like to ask fruitless questions about the E3 Portal 2 surprise or, more fruitfully, schedule an appointment to attend a Portal 2 screening at the Valve booth during E3, please contact Valve's Special Envoy to Surprises, Doug Lombardi. Thank you for **RECORD SCRATCH!!!** PS: The surprising record scratch is also not the surprise. Awsome Endret 4. juni 2010 av b-real Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Good night my lover, good night my friend. You have been the one, been the one for me Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Good night my lover, good night my friend. You have been the one, been the one for me Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Djeebuz! Vasking av bad er nasty saker. Selv om jeg vaske like før og like etter påske, har visse plasser likevel rukket å bli svarte. Dette er så fuckings nasty at jeg brekker meg når jeg står på alle fire og skrubber. :| Moppen er selvfølgelig ørti år og herpa av de som bodde her før, og jeg er tom for sånne fancy Jif flis-mopp, engangsmopp og lignende. :| Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Baderom blir usedvanelig fort skittne. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Mannfolk er generelt sett ganske dårlig på å vaske bad. Løsningen er og vaske raskt over hver uke, da blir det aldri så skittent. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Gypsy: Feil,feil, feil. Løsningen er å få seg dame. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Gypsy: Feil,feil, feil. Løsningen er å få seg dame. Nei, nei, nei. Da skal vaskingen deles på 2. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Gypsy: Feil,feil, feil. Løsningen er å få seg dame. Løsningen er å ikke få seg en slaskete gris som mener at dama skal gjøre som alt som har med vasking og matlaging å gjøre. Endret 4. juni 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) ( Matlaginga kan forresten jeg ta meg av, jeg digger å lage mat! ) Endret 4. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Mannfolk er generelt sett ganske dårlig på å vaske bad. Løsningen er og vaske raskt over hver uke, da blir det aldri så skittent. Det har du rett i, men når man bor to gutter sammen og bare en av oss er glad i å vaske (meg), så er det ikke så lett. Særlig ikke når jeg har konsentrasjonsvansker fra en annen verden. Kan begynne å vaske og så plutselig sitter jeg og legger kabal. Samt at jeg har startvansker fra samme verden som konsentrasjonsvanskene. Men når jeg først kommer i gang ... Kvinnfolk har å ha seg ut av kjøkkenet mitt i alle fall. Andre mannfolk også. De griser og roter og søler. De kan holde seg langt unna badet mitt med brunkremen sin også, og all den ekle sminken. Eww! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 I'll just leave this Paintball nutshot here .. http://www.youtube.com/watch?v=dPaUn-XSCCA Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Din ufølsome dritt! Nei, jeg fant det faktisk litt morsomt etterhvert. Men faen hvor vondt det der gjør Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er det normalt at det nesten ikke smaker av hvitvin? Eller er det bare det som blir resultatet av å nyte et glass herlig Islay-whisky før man uventet får smake litt hvitvin? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Au.. folk er så slemme med hverandre.:s Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Gypsy: Jeg og 11 kamerater skulle spille paintball. Når vi ankom stedet fant vi et utrykningslag, perfekt tenkte vi. Vi klarte å overtale de, fulle som de var til at ALLE, borsett fra han som skulle gifte seg hadde paintball gevær. Han skulle starte på andre siden av banen, og komme seg til safe-zone, så fort som mulig (Ca 300 m). Vi skulle skyte han så mye vi klarte på veien. Fy faen så morro har jeg aldri hatt før! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg