Mikkel™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 http://www.instantsfun.es/bazinga (Fra nå av svarer jeg ved hjelp av instantsfun) http://www.instantsfun.es/keyboardcat Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 ER det en webside hvor du kan registrere hvilke filmer DU har, og om de er i blu-ray eller ikke? Det siste er ikke viktig. Kun at du kan registrere de egenltlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvor kan jeg laste ned denne dokumentaren? Eventuelt se den på nettet? Nei, si det. Jeg er på jakt etter den selv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 nuh skal jeg ned å chillen med en svenske, danske og nordmann. La meg gjette. Nordmannen feis og så sprang grisen ut? det er akkurat det som skjedde :o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ha ha! Jeg har sett "Le fabuleux destin d'Amélie Poulain" så mange ganger at nå kan jeg se den uten tekster og likevel vite nøyaktig hva som skjer og hva de sier. Ikke verst mtp. at fransken min suger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Strap-on og erotikk? Avogtil begynner jeg å lure på om jeg har havnet på gaysir sitt forum. Hva i all verden? Gaysirs forum? Dette ligner ikke på gaysirs forum i det hele tatt. I should know. Jeg har bruker der også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 En firedagers telttur var virkelig tingen! ... og hvorfor har ingen fortalt meg hvor awesome The Pink Robots er før nå? Her har man vært de siste dagene: Bildet sa vel egentlig ikke så mye om nøyaktig hvor det var egentlig Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvilken film skal jeg se ikveld/inatt? disse har jeg på dvd. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hentai Super Collection 4 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Beklager. Den har jeg ikke, som du kan se i min filmdatabase Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Har du ikke sett noen av de du har? :s Endret 4. juni 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fy faen. Mens vi var på filmfestival så er det noen som har gått inn på rommet til folk på bygget å tatt penger. En mista 900 kroner og selv mista jeg 400. Tok kortet til enda en og. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 En firedagers telttur var virkelig tingen! ... og hvorfor har ingen fortalt meg hvor awesome The Pink Robots er før nå? Her har man vært de siste dagene: Bildet sa vel egentlig ikke så mye om nøyaktig hvor det var egentlig Lysern, et stort vann mellom Akershus og Østfold. Jeg og en kompis, masse mat og øl. Bål og total avslapping Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Har du ikke sett noen av de du har? :s Jo, har vel sett 50-70 av de. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 her blei det stille gitt. er folk ferdig å prate om hva enn temaet var i dag? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Småspioner 2 Hell yeah! Jeg hadde et crush på hun søte jenta da jeg var yngre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fint for deg? Skal kjøre to episoder av The Shield og så er det kvelden. Opp tidlig i morgen og da blir det vel neppe mye ro på ræva før dagen er omme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg