Aleks Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tomatjuice smaker absolutt grusomt. Måtte prøve det engang for å se hvordan det smakte. Huff nei. Aldri igjen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Urge > Cola. =) Savner faktisk Shio (mineralvann med tilsatt smak). Smakte mye bedre enn Imsdals sportsvann og alle de andre smaksatte leskedrikkene på markedet i dag. Antar at det ikke var særlig populært da jeg ikke har sett produktet siden 90-tallet. Endret 4. juni 2010 av Sidious Lenke til kommentar
nnys Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Solo? Hva er galt med dere? Nå må jeg kjøpe Solo Kjøp heller Urge du. Eller, nei... ØL! Skål. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Haha, epic shit. Neste gang du har tenkt til å sove, legg en bok foran deg. Altså, med boken oppe. Like this: /''\ For det er ikke obvious i det hele tatt. Eldste trikset i boka som de fleste lærere som bryr seg forstår. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Da var Tuborg Sommerøm med lime smakt på. God, men skuffende lite limesmak. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Angelica: han er en gærn kar fra amerika, og det er lov om man studerer animasjon tydeligvis =D nuh skal jeg ned å chillen med en svenske, danske og nordmann. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Angelica: han er en gærn kar fra amerika, og det er lov om man studerer animasjon tydeligvis =D nuh skal jeg ned å chillen med en svenske, danske og nordmann. Du får et kick da i hvert fall. Alright, enjoyyyy. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Neida, jeg var ferdig med skolen for 15 år siden. Nå jobber jeg og har ikke tid til å sovne på jobb Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 nuh skal jeg ned å chillen med en svenske, danske og nordmann. La meg gjette. Nordmannen feis og så sprang grisen ut? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Urge > Cola. =) Savner faktisk Shio (mineralvann med tilsatt smak). Smakte mye bedre enn Imsdals sportsvann og alle de andre smaksatte leskedrikkene på markedet i dag. Antar at det ikke var særlig populært da jeg ikke har sett produktet siden 90-tallet. På samme måte som jeg savner Water Joe (vann tilsatt koffein). Var nok bare placebo, men hei. Det var et brukbart alternativ til Cola, Urge, kaffe og energidrikker. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Gavekort: Du er blant toppen og du sitter godt der Hurraa! Jeg liker folk som jeg vet hvem er( nettmessig i dette tilfellet da ) Nye er skumle Endret 4. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 ENN MEG DA!? Liker du meg ikke lengre Fløgelsøpp ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jo, men vi snakket vel om de vakre DNFK-damene\jentene....og du går sprette meg ikke under vakker Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jo, men vi snakket vel om de vakre DNFK-damene\jentene....og du går sprette meg ikke under vakker Meg daa? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Hei Refsa Nå skal jeg spise Bali-gryte snart med villris til Wheely: Du går heller ikke under vakker, men jeg liker deg ja;) Endret 4. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jo, men vi snakket vel om de vakre DNFK-damene\jentene....og du går sprette meg ikke under vakker Du prater om meg ser jeg. ;D Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Var det ikke noe som het "min assistent" i menyen til venstre? Er det forsvunnet? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jo, men vi snakket vel om de vakre DNFK-damene\jentene....og du går sprette meg ikke under vakker Du prater om meg ser jeg. ;D Beklager smurfen, du går jo såklart under jente de dagene du vil....men du er unntaket da Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Naboen(to jenter) hopper nakne på trampoline. Perfekt synsvinkel fra rommet mitt. Hadde de vært min alder skulle jeg faktisk sett ut av vinduet. Dessverre er de bare 12-13 år(Tusle over til "Ting som irriterer så grenseløst"). Endret 4. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg