Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urge > Cola. =)

Savner faktisk Shio (mineralvann med tilsatt smak). Smakte mye bedre enn Imsdals sportsvann og alle de andre smaksatte leskedrikkene på markedet i dag. Antar at det ikke var særlig populært da jeg ikke har sett produktet siden 90-tallet. :p

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

Haha, epic shit. Neste gang du har tenkt til å sove, legg en bok foran deg. Altså, med boken oppe. Like this: /''\

For det er ikke obvious i det hele tatt. Eldste trikset i boka som de fleste lærere som bryr seg forstår.

Lenke til kommentar

Angelica: han er en gærn kar fra amerika, og det er lov om man studerer animasjon tydeligvis =D

nuh skal jeg ned å chillen med en svenske, danske og nordmann.

Du får et kick da i hvert fall. ;) Alright, enjoyyyy.

Lenke til kommentar

Urge > Cola. =)

Savner faktisk Shio (mineralvann med tilsatt smak). Smakte mye bedre enn Imsdals sportsvann og alle de andre smaksatte leskedrikkene på markedet i dag. Antar at det ikke var særlig populært da jeg ikke har sett produktet siden 90-tallet. :p

På samme måte som jeg savner Water Joe (vann tilsatt koffein). Var nok bare placebo, men hei. Det var et brukbart alternativ til Cola, Urge, kaffe og energidrikker. :p

Lenke til kommentar

Naboen(to jenter) hopper nakne på trampoline. Perfekt synsvinkel fra rommet mitt. Hadde de vært min alder skulle jeg faktisk sett ut av vinduet. Dessverre er de bare 12-13 år(Tusle over til "Ting som irriterer så grenseløst").

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...