bruno99 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 energidrikk er oppskrytte greier... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hva er det med folk og Colaaaaaa?!?! URGE! Urge er elsk nok det, men det er så søtt. Jeg har vært Coca-Coliker to ganger. Et helvete å slutte. Skjønt, det gjelder all slags brus. Nå har jeg ikke drukket det på ca tre uker. ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Samme karen knakk en pekestokk når han slo den i tavla for å få oss til å følge med Han var vel lærer av den "gamle skolen". Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 har en lærer (Lawrence marvits ) som ofte har skriki til meg, kasta ting på meg og banna ekstremt. han veit hva han snakker om, men veldig direkte av seg Lenke til kommentar
nnys Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du skal få cred av meg, Datasmurfen. Flink gutt! Lenke til kommentar
nnys Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Haha. Mange spesielle lærere rundt om kring, ja. Anyway, kanskje dere bør begynne å følge med i timene? Ohh... badboys. Want to get spanked?!?! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 følger med jeg, men han kan fortsatt finne på å skrike til meg om jeg ikke gjør noe helt riktig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Uff, nå kom jeg på en rar episode fra videregående. Jeg satt og holdt på å sovne på morgenen i en time, satt på en av de fremste pultene. Regner med lærern så dette, han ropte navnet mitt og lata som han kastet en blanco-flaske mot meg, jeg bare hoppa til og tok et nydelig hopp rett i gulvet. Så lo han og resten av klassen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Og uansett...dem heftigste dama her er jo Mikkel samt Aleks...så det så Virkelig? Mikkel nekter å sende meg pizza, jeg synes det hadde vært kult Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg trenger svar! Cola, Red Bull eller whatever. Jeg kjøper deg første som blir nevnt, jeg klarer ikke å bestemme meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Og 9 eksamner senere fikk Daniel endelig sommerferie. ^^ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Solo? Hva er galt med dere? Nå må jeg kjøpe Solo Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Solo er ufattelig godt nåt du ikke har drukket det på en stund! Lenke til kommentar
nnys Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) følger med jeg, men han kan fortsatt finne på å skrike til meg om jeg ikke gjør noe helt riktig Dette er ikke akseptabel oppførsel fra læreren din sin side. Jeg foreslår at du skriker som faen tilbake for én gangs skyld! :!: Uff, nå kom jeg på en rar episode fra videregående. Jeg satt og holdt på å sovne på morgenen i en time, satt på en av de fremste pultene. Regner med lærern så dette, han ropte navnet mitt og lata som han kastet en blanco-flaske mot meg, jeg bare hoppa til og tok et nydelig hopp rett i gulvet. Så lo han og resten av klassen Haha, epic shit. Neste gang du har tenkt til å sove, legg en bok foran deg. Altså, med boken oppe. Like this: /''\ Endret 4. juni 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Give me love! (brusen eller kommandoen, dere bestemmer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg