Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anfall må jo nevnes med forsiktighet :whistle:

Snakker du om dama mi? :mad:

*blåse seg opp noe kraftig*

Jeg vurderer å kjøpe å dra på butikke og kjøpe Red Bull, men jeg vet ikke helt om det er verdt det til den prisen. Det eller Cola. Eller vann.

Jeg vurderer å bl hjemme i dag.
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe å dra på butikke og kjøpe Red Bull, men jeg vet ikke helt om det er verdt det til den prisen. Det eller Cola. Eller vann.

Red Bull er oppskrytt og dyrt! thumbup.gif

Jeg kan si med hånden på hjertet at jeg aldri har kjøpt en boks siden den kom til Norge.

Lenke til kommentar

Oioioi. Hva stod det på meldingen? :whistle: Vi har derimot en lærer som hiver viskelær på elever som ikke følger med samt. at han sier "niggaflip" til oss. Han skal visstnok ha vært innom niggaflip.com :p Litt morsomt i grunn.

Lenke til kommentar

En lærer sparket så hardt i pulten min engang jeg ikke fulgte med at jeg nesten fikk hjerteinfarkt. Jeg og en kompis satt og småprata mens han underviste, så kom han bare bort og sparka i undersida av pulten vår..faen som vi skvatt.

Lenke til kommentar

En lærer sparket så hardt i pulten min engang jeg ikke fulgte med at jeg nesten fikk hjerteinfarkt. Jeg og en kompis satt og småprata mens han underviste, så kom han bare bort og sparka i undersida av pulten vår..faen som vi skvatt.

Haha, såppass. Læreren som jeg nevnte, er noe for seg selv. Han kan snakke om mynter i en hel time, og å hoppe rundt klasserommet som en kanin. Litt spesielt. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...