Lopen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Vurderer ny TV Hvordan lure foreldre til å få bruke 9k på TV? Hvor gammel er du? Mener du har rett til å bestemme over dine egne penger i en alder av femten eller rundt der. Om dette gjelder når du bor hjemme hos mor og far vet jeg ikke. Spør noen i Samfunn - Juss eller stikk inn på www.ung.no e.l. og sjekk det ut. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvordan lure foreldre til å få bruke 9k på TV? Slå de hardt i hodet og ta kredittkortet deres Tenkte å bruke egne penger, da Vurderer ny TV Hvordan lure foreldre til å få bruke 9k på TV? Hvor gammel er du? Mener du har rett til å bestemme over dine egne penger i en alder av femten eller rundt der. Om dette gjelder når du bor hjemme hos mor og far vet jeg ikke. Spør noen i Samfunn - Juss eller stikk inn på www.ung.no e.l. og sjekk det ut. Er vel 17, så slik sett har jeg vel lov, men vil beholde husfreden og. Skal bo her noen år til Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er vondt å bli avvist av dama :/ Og jeg er hyper... hva har du gjort galt nå da ? er somregel noe du har gjort når du ikke får deg noe onkel sin kjepp er bedre en far sin så kom og sitt her heller Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Argh, nå syns jeg den nye avataren min burde ha komt på plass. Etter at Underpants overbeviste meg om at jeg burde skifte ser min nåværende avatar styggere og styggere ut for hver post den dukker opp i. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Lopen: har du trykka CTRL+F5? Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvordan lure foreldre til å få bruke 9k på TV? Slå de hardt i hodet og ta kredittkortet deres Tenkte å bruke egne penger, da Vurderer ny TV Hvordan lure foreldre til å få bruke 9k på TV? Hvor gammel er du? Mener du har rett til å bestemme over dine egne penger i en alder av femten eller rundt der. Om dette gjelder når du bor hjemme hos mor og far vet jeg ikke. Spør noen i Samfunn - Juss eller stikk inn på www.ung.no e.l. og sjekk det ut. Er vel 17, så slik sett har jeg vel lov, men vil beholde husfreden og. Skal bo her noen år til Forstår, vanskelige greier, men er det kun pengene det går på? Eller er de skeptisk til at du har egen TV på rommet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Lopen: har du trykka CTRL+F5? Eller Ctrl + shift + del med Firefox og slette alt og så F5 Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Lopen: har du trykka CTRL+F5? Nå har jeg det, og der kom den på plass på min skjerm i hvert fall. Takker Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Lopen: har du trykka CTRL+F5? Eller Ctrl + shift + del med Firefox og slette alt og så F5 CTRL+SHIFT+DEL? Skjer ikke no her. Lopen: har du trykka CTRL+F5? Nå har jeg det, og der kom den på plass på min skjerm i hvert fall. Takker Flott! Funka ikke her da men. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 CTRL+SHIFT+DEL? Skjer ikke no her. Det skal være sånn for å slette alle private data som cookies og history oxo videre Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Lopen: har du trykka CTRL+F5? Eller Ctrl + shift + del med Firefox og slette alt og så F5 CTRL+SHIFT+DEL? Skjer ikke no her. Lopen: har du trykka CTRL+F5? Nå har jeg det, og der kom den på plass på min skjerm i hvert fall. Takker Flott! Funka ikke her da men. ^^ Jeg bruker Firefox og jeg trykte CTRL + F5, funket det. Endret 10. februar 2008 av Lopen Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Forstår, vanskelige greier, men er det kun pengene det går på? Eller er de skeptisk til at du har egen TV på rommet? Er kun pengene, har en 28" CRT på rommet nå Skal kjøpe sofa, veggfeste og et designerbord til HD DVD, Blu-Ray og 360 Får ta det etterhvert som lønnen kommer inn. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er vondt å bli avvist av dama :/ Og jeg er hyper... hva har du gjort galt nå da ? er somregel noe du har gjort når du ikke får deg noe onkel sin kjepp er bedre en far sin så kom og sitt her heller Skulle ikke "få meg noe" ... Kjepp? :O Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Bruker Firefox. Prøver begge to igjen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kjepp? :O Dobbel betydning. Om du setter deg på fanget for "å smake kjeppen" betyr det gjerne straff som i bambusrør eller noe. Men man kan risikere en annen "kjepp" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 *synger av full hals* Når hysteriske søstre og børstene mødre nevrotiske fedre og atale brødre ber deg om å la være å komme hjem Når forrstyrrede onkler og livredde tanter når eldgamle venner, ikke kjenner deg lenger og vedtar at du ikke er god nok for dem Når alt du har gjort her i livet ditt er å røske tak i huet ditt litt Og påstå at det fins mere enn åtte til fem Hvis du krever litt mere av disse få åra enn uønska unger og mentale sår og å bo i et fluktsikkert fengsel av et hjem når du er den siste i din gjeng da har'u driti deg ut igjen Du har tigga for mye, du har vitsa for lite du har fått dem til å føle seg bedre enn deg og da veit du at dem ganske fort går lei og spriten og ølla, alt slutter å komme og jentene ser ut som om dem skal sovne og hver gang du spør om noe som helst får du nei Når alle dine ressurser, dine bankers banaliteter blir mottatt med trendy negativ ironi når du står der med ditt fårete smil og tenker, "er dette det som er stil!" At lykken består i å stå på stedet hvil Når ingen tør kalle seg din venn Da har'u driti deg ut igjen Når alt du har gjort her i livet ditt er å røske tak i huet ditt litt Og påstå at det fins mere enn åtte til fem Hvis du krever litt mere av disse få åra enn uønska unger og mentale sår og å bo i et fluktsikkert fengsel av et hjem når du er den siste i din gjeng da har'u driti deg ut igjen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Takk! L4r5' måte funka! Konge avatar forresten, Lopen! ^^ Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Men lykke til med ny TV, og Underpants: håper min avatar dukker opp hos deg og til slutt. Nå er det god natt fra meg. Edit: Ser det funket nå Underpants, takk for bildet. Endret 10. februar 2008 av Lopen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kjepp? :O Dobbel betydning. Om du setter deg på fanget for "å smake kjeppen" betyr det gjerne straff som i bambusrør eller noe. Men man kan risikere en annen "kjepp" Okei, forsto jeg det rett så vil jeg ikke ha kjepp.. eller smake på kjeppen.. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg