Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dere lei av at isbiter smelter i drinken din og ødelegger smaken?

Frykt ikke, Thinkgeek løsningen!

Trykk her for mer informasjon. :p

GENIALT!

Eh, de hadde slike på "Kjellermestern", en bar og morogaveting-kjede for 15 år siden altså..

so? Betyr ikke at det er noe mindre genialt fordi det har vært "ute" i 15 år. Trenger ikke å gå "såååååååååååååå 80-talls altså" for det :p

Lenke til kommentar

Hm. Over til noe HEEEELT annet. Jeg har et Speedtouch 546t2 modem/router fra telenor. Det er ikke trådløst.

Fant en boks i boden jeg ikkehar pakket ut, med "Trådløst Multimodem" fra Telenor som jeg fikk når jeg bestilte 8MBit linja mi her i Drammen. Brukte bare det gamle modemet og pakka aldri ut det.

Kan jeg hekte på dette "trådløse multimodemet" og bare plutselig ha trådløst nett i stua? Følger jo med en CD for å "installere bredbånd" men jeg skal jo ikke det..vil ikke fucke med forbindelsen jeg allerede har.

Lenke til kommentar

Jeeei, skolen strammer enda mer inn på regelene til neste år. Innetid halv 11 istedet for 11. Nå går det jo til å med utover meg :p I tillegg får man bare to sjangser når det kommer til alkohol, så mister man internatplassen. Håper den nye rektoren som kommer etter sommeren er litt snillere.

Lenke til kommentar

Jeeei, skolen strammer enda mer inn på regelene til neste år. Innetid halv 11 istedet for 11. Nå går det jo til å med utover meg :p I tillegg får man bare to sjangser når det kommer til alkohol, så mister man internatplassen. Håper den nye rektoren som kommer etter sommeren er litt snillere.

Får håpe reglene blir litt snillere når jeg begynner der :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Eivind vil ikke komme på besøk til meg. :-----(

Det er ikke rart, hvem liker å besøke mennesker som er mer awesome enn seg selv?

Lenke til kommentar

Får håpe reglene blir litt snillere når jeg begynner der :p

Håper du tenker på innetidreglene, for du er for liten for alkohol!

:tease:

Lenke til kommentar

Du burde lese boka "Where's my Jetpack?" av Daniel Wilson. Han har også skrevet bøkene "How to Survive a Robot Uprising?" og "How to build a robot army"

http://www.amazon.com/gp/product/1596911360?ie=UTF8&tag=danhwil-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325&creativeASIN=1596911360

Den tar for seg alle fremtidstingene vi liksom skulle hatt i år 2000 og slikt for 30-40 år siden, som egne jetpacks, flyvebiler, tjenerroboter, datastyrte hus, og forklarer med science-bakgrunn hvorfor vi ikke har fått dem enda. Veldig satirisk skrevet, og forfatteren er en robotforsker ved et amerikansk universitet.

"t’s the twenty-first century and let’s be honest—things are a little disappointing. Despite every World’s Fair prediction, every futuristic ride at Disneyland, and the advertisements on the last page of every comic book, we are not living the future we were promised. By now, life was supposed to be a fully automated, atomic-powered, germ-free Utopia, a place where a grown man could wear a velvet spandex unitard and not be laughed at. Where are the ray guns, the flying cars, and the hoverboards that we expected? What happened to our promised moon colonies? Our servant robots?

In Where’s My Jetpack?, roboticist Daniel H. Wilson takes a hilarious look at the future we always imagined for ourselves. He exposes technology, spotlights existing prototypes, and reveals drawing-board plans. You will learn which technologies are already available, who made them, and where to find them. If the technology is not public, you will learn how to build, buy, or steal it. And if doesn’t yet exist, you will learn what stands in the way of making it real. With thirty entries spanning everything from teleportation to self-contained skyscraper cities, and superbly illustrated by Richard Horne (101 Things to Do Before You Die), Where’s My Jetpack? is an endlessly entertaining, one-of-a-kind look at the world that we always wanted. "

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...