Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

....

Hadde altså denne feilen oppstått for meg i en eksamenssituasjon, så hadde jeg aldri klart å få wsus til å virke. Ingen normale mennesker kjenner alle serverapplikasjoner så godt at de klarer å identifisere slike feil og løse dem uten bruk av Internet, det er nå min påstand. Noen meget få personer vil klare det, mens mengden ville altså da stryke på denne eksamensoppgave, da wsus ikke vil fungere, uten å kjøre denne "patchen".

Det samme sa jeg om NITH sin Java eksamen......på papir...hva faen....skrive 5-6-7 A4 sider med Java kode...for hånd. Hvem er det som gjør det egentlig? Greit nok, om jeg satt ute i sola og tok meg en pils eller burger på TGF, og hadde fått en knall idè elns, så hadde jeg nok notert en snutt på papir ja. Men sånn ellers? Never.

Greit nok det skal sjekke dine kunnskaper om faget, men mine kunnskaper om faget hadde vært utvidet noe jævlig om jeg googla det og funnet en kodesnutt som bruker en genial metode til å utføre en oppgave, og lært av det. *shrug*

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Greit nok det skal sjekke dine kunnskaper om faget, men mine kunnskaper om faget hadde vært utvidet noe jævlig om jeg googla det og funnet en kodesnutt som bruker en genial metode til å utføre en oppgave, og lært av det. *shrug*
Problemet er dog det at du kan laste ned ferdige programsnutter som gjør oppgaven for deg. Resultatet er at du har et perfekt program med perfekt kode og du har ikke lært en damn shit utenom å google. Så jeg skjønner godt at man skriver kode på papir. Når jeg lærte meg HTML-programmering, skrev jeg alt konsekvent i notepad.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Digger Dag Sørås. Skulle vært han som var programleder på show man.

Ekte Narvikgutt ;)

Nettop kommet fra asylmottaket på stedet jeg bor, sammen med klassen min.

Rar men samtidig lærerik opplevelse, spesielt å se en Iransk mann danse magedans.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Say what? Det er litt disturbing :p

True story, først fikk jeg bakoversveis og klarte så vidt å holde meg fra å bryte ut i latter.

Men det var bare litt av hele opplegget, litt spesielt å høre på en 21 år gammel jente som forteller som sitt tidligere liv i Kongo, det skal jeg love deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...