Niqābninja Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Good morning, sunshine! Ja! Kjempegøy, er det ikke? Jeg må få ringt legen min i dag. Litt påfyll av imovane hadde vært kjekt nå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Good morning, sunshine! Ja! Kjempegøy, er det ikke? Jeg må få ringt legen min i dag. Litt påfyll av imovane hadde vært kjekt nå. Tenkte samme tanken Er ikke en møkk å finne på om natta heller. Lurer på hvordan det skal gå med grillinga i dag Blir sikkert stomping etter første pilsen. Endret 4. juni 2010 av Kim S Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Go dag! Da har jeg sovet som en nyfødt i ni timer og drømt om ørkenrotter! Våkner så for å kjenne på DEN deilige yoghurten også går det faenmeg Byggmester Bob på tv2! Hellige jesus! Ingenting på fagprøvedagen her kan gå galt nå Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Lykke til Mikkel! Du får vel ikke sett det før det er over... Men hele Norge krysser fingrene! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Haha! Kanskje dagen er too good to be true. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg liker at Volbeat skal spille på Verftet i Bergen i oktober. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg får fagprøven min i dag, jeg kan ikke si jeg gleder meg. Oh well, etterpå blir det rett på hytta til en kamerat, været er bra og vi har masse drikke pluss egen bartender. Det kan ikke bli bedre. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du få fagprøven eller får du resultatet? Jeg får resultatet i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du få fagprøven eller får du resultatet? Jeg får resultatet i dag Jeg får fagprøven Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du få fagprøven eller får du resultatet? Jeg får resultatet i dag Jeg får fagprøven GLHF! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hva er folks planer idag? Morn forresten. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Enten så blir det fest i Moss, eller så stikker jeg til Lunner Der da? Morn forresten Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Være nervevrak til prøvenemnda har forlatt bygget Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Grilling i fin været Blir sikkert noen få pils i parken å. Ikke si noe til onkel blå om pilsen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg slutter 2 på skolen og skal være på jobb 3. Hvordan skal dette gå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg