Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jo vært noe. ^^

Veps + støvsuger er en knall kombinasjon!

Samme går for stankelbein.

De plager vettet av meg om sommeren når jeg er i Stavanger. Og får jeg ikke tak i de, så klarer jeg ikke være i samme rommet og går stort sett og legger meg i stua eller i kjellerstua på en vond og ukomfortabel sofa. :p

Arrrr. Får ikke sove. :hrm:

Velkommen i klubben.

Lenke til kommentar

Vel, her fungerer det dårlig, da det er en jævlig tynn madrass, og når jeg er i Stavanger fungerer det enda dårligere, da rommet er i andre etasje og jeg må gå ned ei trapp som knirker veldig. Nok til å vekke alle andre i huset, så jeg må alltid liste meg ned og bruke lang tid for at det ikke skal bråke sånn. Om jeg da skal ha med meg madrass i tilegg til dyne, puter, mobil, laptop og andre ting jeg kan pakke inn i dyna, tror jeg ikke det blir så lett å bevege seg stille. :p

Lenke til kommentar
Velger du å sove på sofaen selv om du har seng? Eller har du seng i stua?

Ja. Senga mi er jævla god, så jeg sover som oftest der de ukene jeg begynner sent, for da er det ingen fare for at jeg forsover meg. Men de ukene jeg må opp klokken 4.30 så måå jeg bruke pcen.

Lenke til kommentar

Vel, her fungerer det dårlig, da det er en jævlig tynn madrass, og når jeg er i Stavanger fungerer det enda dårligere, da rommet er i andre etasje og jeg må gå ned ei trapp som knirker veldig. Nok til å vekke alle andre i huset, så jeg må alltid liste meg ned og bruke lang tid for at det ikke skal bråke sånn. Om jeg da skal ha med meg madrass i tilegg til dyne, puter, mobil, laptop og andre ting jeg kan pakke inn i dyna, tror jeg ikke det blir så lett å bevege seg stille. :p

Kjenner meg veldig igjen der, haha. Livet er ikke lett. Hadde det ikke vært for disse jævla insektene! Du har forresten midd i sengen din nå. Er du keen på hvordan se ser ut, søk på google. :>

Lenke til kommentar

Ja. Senga mi er jævla god, så jeg sover som oftest der de ukene jeg begynner sent, for da er det ingen fare for at jeg forsover meg. Men de ukene jeg må opp klokken 4.30 så måå jeg bruke pcen.

0430, ja. Den svir bra.

Jeg leter fortsatt etter ei vekkerklokke som alltid kan få meg opp, jeg. Skal ikke være lett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...