Eplefe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Aww. Når folk så bilder av oss så var det bare "Oi! Rebecca, du er mye høyere enn jeg trodde!"Uh, nei, ikke faen om jeg er, Marie er bare mye mindre enn du trodde. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er jo en HELT FIN høydeforskjell. Jeg er 1,61 og Petter er 1,90. Hvis han plutselig skulle vært kjempe hadde det jo sett idiotisk ut å gå ved siden av hverandre! Nja. Jeg måtte bøye meg ned for å kysse henne, og hun kunne ikke kysse meg med mindre vi satt eller lå i sofaen, på bakken osv osv. Og når vi gikk og leide hender/eller holdt rundt hverandre, må en av personene gå helt tilbakestående. Se denne videoen fra 4:40 (must) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jeg og kjæresten har høydeforskjell på rundt 20cm, jeg syns den er helt fin sånn egentlig. Omgomgomg. Edderkopp. Endret 3. juni 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 ...burde vært utrydda. Natta! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 ...burde vært utrydda. Ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg og kjæresten har høydeforskjell på rundt 20cm, jeg syns den er helt fin sånn egentlig. Omgomgomg. Edderkopp. KILL IT WITH FIRE! Eller bare knus den med bossbøtta sånn som jeg gjorde hin dagen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg knuste den med en sjokomelk-boks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Haha, man bruker det man har for hånden. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Selvfølgelig. "Neineineineineineinei!" *lete febrilsk etter noe som kan knuse den uten at jeg trenger ta på den* Sååå etter første forsøket, gikk den på pulten i steden for på veggen. "NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI!!" *knuse den og puste letta ut* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Bah, fåkke sove. -_- Meh, hater Trondheim nå. Blir aldri mørkt, fuglene har stått opp og kvitrer slik at jeg blir gal. Hver bidige natt (både mandager og tirsdager), kommer en drita gjeng forbi soverommsvinduet mitt å rølper og skriker. UAÆÆÆÆÆÆ. Jeg vil bare sove, hva er det som er galt med trøndelag? Er sånn på Steinkjer også. Ikke kvitter her da, er de jævla måkene! >< Lenke til kommentar
nnys Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Noen våkne her som vil preike litt?! Kjeder vettet av meg her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ja, jo, jøss. Får ikke sove uansett. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Noen våkne her som vil preike litt?! Kjeder vettet av meg her. Lyset ble slukka for en time siden, hvorfor skal kaféen gjenåpnes bare for din skyld? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Neimen, hallais peepz! Jeg kan ikke slukke lyset helt jeg, da. Må ha på lampen min, for jeg må holde vakt å se om det flyr noen insekter inn vinduet. Ikke bokstavelig talt, men ja. Myggnetting NEXT. Tja... greit med litt selskap om nettene. ;) x 100 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Myggnetting hadde absolutt gjort seg, men det fungerer dårlig når vinduene går innover. Tviler på at det er noe sjakktrekk og ha det på utenpå vinduene for den saks skyld. Det passerer så mange fulle folk forbi her at det blir nok kjapt revet ned. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Fint å bo i 3. etasje i en bygård. Null insekter, ever. Har ikke sett en eneste veps her inne på 2 somre, med vinduet åpent 24/7. Tror ikke de gidder å fly så høyt opp. Endret 4. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Si ifra hvis du får inn et ordentlig hårete flyvedyr med lange bein da. Tviler på at du har NOK lys. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ser den Datasmurfen. Hva med å stappe i nåler i disse små hullene slik at de får smake på medisinen sin? Heh. Bytex, jeg bor etasjen under deg, og utenfor her kryr det av insekter. I fjor sommer måtte jeg faktisk gjøre klar støvsugeren på rommet, for så å suge ned de forbanna jævlene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg