Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående pc, så kjøper du en pc men passer på at du har penger til senere oppgradering og nødtilfeller :thumbup:

Hvor mye man skal bruke og ikke sier jeg aldri noe på, det må personen som skal kjøpe klare og bestemme selv:)

Men ingenting er bortkastet, er en herlig følelse og sitte med en topp pc..men som Gavekort sier "den stuper i verdi"

Så man kan ikke få i pose og sekk. Viktigste av alt er og tenke over hva man trenger :thumbup:

Lenke til kommentar

Vaske klær eller bare kjøpe nye på lørdag?

kjøpe nye, når de er møkkete kjøp ny så når du har tre hauger med møkkete tøy setter du av en vaske dag, vask alt så gi bort to tredeler THEN repeat ! :tease:

Nei det er for dyrt, men tingen er at jeg trenger noen nye klær å jeg har mye vask atm.

Lenke til kommentar

Skal man først svi av så mye så bør man se litt på prioriteringene. Man får lett plass til en syk skjerm sammen med et slikt oppsett, og det er istand til å drive det. Ta deg råd til en 27-30" med 2560x1600 eller 2560x1440 i oppløsning. Det er herlig å spille forran en skjerm som dekker så mye av synsfeltet, og er så skarp.

Det er rart hvor små beløp som må til for at folk skal reagere når det kommer til pc-kjøp. Bruker man 25k på en pc provoserer det. Bruker man 250k på en bil er det ingen som reagerer, selv om man kunne klart seg med en bil til 150k.

Bruk penger på pc, men se hardt på behovet om du ikke har stabil inntekt. Det koster å ha det gøy, og man må ikke bruke så mye på pc at man ikke har råd til å leve ellers.

Lenke til kommentar
På grunn av teknisk oppgradering vil nettbanken og mobilbanken dessverre ikke være tilgjengelig fra midnatt natt til lørdag 5. juni. Vi vil være tilbake i normal drift senest kl. 18.00 lørdag ettermiddag. Kontofon og SMS-tjenester vil fungere som normalt. Vi beklager eventuelle problemer dette medfører.

qmvPoCcZGjbqfd318qAynSz7o1_400.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...