Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Forslag til kake jeg skal bake i morra eller lørdag? Helst ikke overdrevent avansert eller vanskelig. Jeg er ikke nybeggynner på kjøkkenet, men jeg er ingen Hellstrøm. Gulrotkake Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Sjokolade eller bløtkake er vel relativt lett å lage og alltid en slager! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) L4r5: Gulerotkake, krydderkake, ostekake, fyrstekake, gele-kake, luftsuppe og sveveboller Istedenfor sjokoladekake\bløtkake så kan du lage Brownies og lage melkesjokoladefyll;) Endret 3. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fuck gulrotkake og ostekake, sjokoladekake ftw! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 hjemmelaget eplekake er fantastisk. med friske epler såklart Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fuck er vel ordet jeg liker best i dag.... Uansett..melkesjokoladefyll lages slik: smelt melkesjokoladen i kremfløte, la det kjøle og så pisker du den til krem. Putt rett på Brownies eller del Brownies i 2 og lag det som bløtkake. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fysj! alt for søtt! kaker skal ha innslag av friske bær eller andre syrlige ting Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) du kan putte den "skal"en oppi der ingen vil se Så skal man ikke spise hele kaka alene heller da...slik som jeg gjør :!: Men kaker med bær osv. i er desidert blant de beste ja. Endret 3. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fysj! alt for søtt! kaker skal ha innslag av friske bær eller andre syrlige ting Første gangen jeg faktisk føler det nye avataret ditt matcher innlegget Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Du kan ta deg en bolle! Når jeg tenker meg om er egentlig fersk gjærbakst bedre en kaker. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fysj! alt for søtt! kaker skal ha innslag av friske bær eller andre syrlige ting Første gangen jeg faktisk føler det nye avataret ditt matcher innlegget Hva mener du? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) ser ut som du har fått noe veldig surt\syrlig oppi den søte baken Marmorkake er absolutt godkjent kake ja:) Endret 3. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Marmorkake da? Det er godt, men føler at det er litt heimkunnskap i 9 klasse ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Da var jeg hjemme igjen etter en koselig tur på byen med Whiteknight, MSG og Wheelman! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tror det blir til at jeg lager en eller annen sjokoladekakevariant og eplekake i tillegg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 DANS! Nei jeg setter ikke på sånn musikk istedet for ZZ top Tror det blir til at jeg lager en eller annen sjokoladekakevariant og eplekake i tillegg. Bare husk å bruke nok epler, mange som bruker alt for lite så det omtrent bare smaker deig Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Kvifor har ikke Latias mekket en "Alt for Norge"-tråd ennå? Er jo finale og greier fant jeg ut av. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Kvifor har ikke Latias mekket en "Alt for Norge"-tråd ennå? Er jo finale og greier fant jeg ut av. Ossen finale da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg