Vertical^ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har en venn som har Samsung Spica (Android). Synes det er utrolig mye bedre! Og Android Market er jo veldig bra. Godt utvalg av apps, imotsetning til Windows mobile, som har rundt 20 apps, og alle koster en god del penger. Synes systemet på Android er mye bedre, og angrer selv at jeg valgte Windows Mobile. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fy faen jeg er sliten idag . Og dette er dagen jeg har tatt alt mest mulig med ro på prøven Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Konsentrerte du deg mye? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vel, alle punktene er gjort (selv om de sa jeg kanskje ikke ble ferdig med alt) og jeg har 41 sider med dokumentasjon så pittelitt kanskje ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Poenget mitt var at konsentrasjon tar mye energi Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Og poenget mitt er att jeg har konsentrert meg mye for å få ferdig alt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Så legger vi poengene sammen så får vi: Mikkel pluss masse oppgaver er lik en sliten Mikkel :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Huff.. Bikkja hjemme er syk. Jeg er bekymra. Mamma tar den til vetrinæren i kveld. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Huff.. Bikkja hjemme er syk. Jeg er bekymra. Mamma tar den til vetrinæren i kveld. Håper det går bra med den. Er alltid fælt å miste kjæledyr. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Huff.. Bikkja hjemme er syk. Jeg er bekymra. Mamma tar den til vetrinæren i kveld. Håper det går bra med den. Er alltid fælt å miste kjæledyr. Skriver under på den. Det var helt forferdelig å miste Lily. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Gud jeg er mett! grillmat er farlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ja, grillmat er farlig. Man klarer jo ikke å stoppe ... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Huff.. Bikkja hjemme er syk. Jeg er bekymra. Mamma tar den til vetrinæren i kveld. Håper det går bra med den. Er alltid fælt å miste kjæledyr. Har du faktisk følelser Nyhus ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 En ekte mann vet når man skal vise følelser! Now for some burgers. 6 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Har du faktisk følelser Nyhus ? En ekte mann vet når man skal vise følelser! What Aleks said edit: Jeg fuckings plussa innlegget ditt Aleks. Endret 3. juni 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vilt! Ga du han en pluss? Oh snap! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har alltid sett for meg Nuhause som den som griner gråsten jeg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 What a glorious day. Sola skinner og fuglene kvittrer. Bortsett fra at naboens snekkere spiller østeuropeiske tivolimusikk, er det nesten perfekt. Jeg må quote denne! Innlegg nummer 340000 og siste innlegg på side 17000! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg