Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Alle vil ha! Alle skal få! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hadde vært awesome å dra på TG med hello kitty-skjermtrekk og lyserosa kabinett. Rosa tastatur og mushar faren min liggende vet jeg så jeg kunne sikkert lånt det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Burde fått med flere på den, så kunne man startet en egen Hello Kitty-gruppering på TG. 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Viste at folk her ville like det Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jøss, kan hende skolen stenger på mandag, Vaskehjelpen stenger jo. Dog hvis det er noe som gjør meg flau, så er det alle elevene som står å kaster søppel utover gølvene for at det skal se mer jævlig ut og forsikre seg om at de får fri Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvis det blir streik neste uke, slipper jeg muntlig eksamen Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 ja, lurer på hvordan det går med streiken jeg. Her er det jo bare det ene bygget som blir stengt, så vi skal sikkert fortsatt ha skole, det er værst for privatistene da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hadde vært awesome å dra på TG med hello kitty-skjermtrekk og lyserosa kabinett. Rosa tastatur og mushar faren min liggende vet jeg så jeg kunne sikkert lånt det. Jeg spiste Hello Kitty is i dag, tre faktisk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Huh? Streik? Hva er det jeg ikke har fått med meg nå? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Streik ja. Elevene er fritatt i mårra . i allefall her da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Da har jeg endelig gidda å barbere meg også. Om jeg bare hadde hatt skjeggvekst, hadde det jo vært noe å skryte av, men ble lei av mopedbarten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvor mye tok du? Alt? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Mopedbart ja... Jeg ser ut som en italiener i trynet. Gjett om jeg skal barbere meg i kveld da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Sparer til helskjegg jeg Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har ikke orket å barbere meg på noen uker jeg. Får ta det etter eksamen. Det fine med kniv er at det er uproblematisk å la det gro litt imellom hver barbering. Kutter gjennom 1-2cm med skjeggvekst som om det skulle være smør, og etterlater et glatt og fint resultat. Fins ikke moderne verktøy som gjør samme jobben like bra. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg tror lighter også kunne vært en løsnig om du har dårlig tid. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Noen her som har en Windows Mobile-telefon? Er det noen gode greier? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jeg har en HTC Touch Diamond II, som da er Windows Mobile. Er ikke så fornøyd som jeg håpte på jeg skulle bli.. Synes menyene er dårlige samt kjedelige. Ville lett gått for Android! Endret 3. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Takk! Dette gjorde meg litt klokere på dette systemet! Er veldig skeptisk til om jeg vil få samme opplevelse som på Android. Ikke det jeg har prøvd noen av dem da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg