Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) :!: Tydeligvis. Sprut øl på noen. Det bruker å funke. Yeah... Kommer du med øl? xD Vi feirer/feiret attenårsdag på en kristen internatskole under NLM. Øl = utvisning for disse tardza. =P Sprut noe annet på dem da Noe sier meg at du ikke snkaker om hostesaft! ^^ edit: Litt sein! ^^ Endret 10. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 God dag alle sammen, håper dere har hatt en meget så hyggelig september aften September? Tiden går fort gitt. Trodde vi var i februar jeg. :S Er sikkert fordi jeg er trøtt... Disse har jeg hatt liggende kjempelinge vis du vil ha!? Nei takk, men takk for tilbudet. Er egentlig ikke kjempe-fan av Scarface (selvom jeg liker både filmen og Al Pacino). Jeg laget brukeren her for et år siden eller to, og jeg bare brukte det bildet ettersom jeg nettopp hadde sett Scarface for første gang og syns det var den beste filmen jeg hadde sett. Vet at bildet ikke er særlig god kvalitet heller, men har aldri giddet å skifte det... Latskap Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har hun det så er det vel litt type:Gay ? Surprise... Nie er bi. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 God dag alle sammen, håper dere har hatt en meget så hyggelig september aften September? Tiden går fort gitt. Trodde vi var i februar jeg. :S Er sikkert fordi jeg er trøtt... Disse har jeg hatt liggende kjempelinge vis du vil ha!? Nei takk, men takk for tilbudet. Er egentlig ikke kjempe-fan av Scarface (selvom jeg liker både filmen og Al Pacino). Jeg laget brukeren her for et år siden eller to, og jeg bare brukte det bildet ettersom jeg nettopp hadde sett Scarface for første gang og syns det var den beste filmen jeg hadde sett. Vet at bildet ikke er særlig god kvalitet heller, men har aldri giddet å skifte det... Latskap Men ... Når du først skal bruke bilde av ham, kan du jo bruke et bra et! ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Årets sjokk (selv om året er ganske nytt så skal ikke mye til ) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 ... du sa jo du var ute. Vel, for meg er jo dette på en måte ute da... Jeg er liksom i feil fylke. xD Altså... Har du ikke vært borti folk med innovertiss som faktisk kan sprute? Jeg velger å ikke kommentere den med mer enn "nei". x) Har hun det så er det vel litt type:Gay ? Og det ville vært galt fordi..? Surprise... Nie er bi. Bare slenger du ut seksualiteten min hvor enn du kommer du? *leke veldig opprørt* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Bare slenger du ut seksualiteten min hvor enn du kommer du? *leke veldig opprørt* Prøver du å late som om du faktisk har holdt det skjult? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Vel, for meg er jo dette på en måte ute da... Jeg er liksom i feil fylke. xD Men du er ikke UTE ute! Du løy! Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 God dag alle sammen, håper dere har hatt en meget så hyggelig september aften September? Tiden går fort gitt. Trodde vi var i februar jeg. :S Er sikkert fordi jeg er trøtt... Disse har jeg hatt liggende kjempelinge vis du vil ha!? Nei takk, men takk for tilbudet. Er egentlig ikke kjempe-fan av Scarface (selvom jeg liker både filmen og Al Pacino). Jeg laget brukeren her for et år siden eller to, og jeg bare brukte det bildet ettersom jeg nettopp hadde sett Scarface for første gang og syns det var den beste filmen jeg hadde sett. Vet at bildet ikke er særlig god kvalitet heller, men har aldri giddet å skifte det... Latskap Men ... Når du først skal bruke bilde av ham, kan du jo bruke et bra et! ^^ Du har rett, send meg bildene da, så skifter jeg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Bare slenger du ut seksualiteten min hvor enn du kommer du? *leke veldig opprørt* Han har nå kommet flere steder enn de fleste enn oss, blandt annet på film. Så hysj på deg. Nam, restepizza er godt! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Prøver du å late som om du faktisk har holdt det skjult? Jeg holdt det skjult i noen år før jeg kom ut til noen andre enn Eplefe, da. x) Men du er ikke UTE ute! Du løy! Jeg var ute for 20 minutter siden? xD Han har nå kommet flere steder enn de fleste enn oss, blandt annet på film. Så hysj på deg. Tro meg, jeg vet det. x) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 L4r5, jeg har litt vondt under hudet liksom. Der hvor man har kjertler. *klage* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 alright, im off to Hot Fuzz movie. G`nite Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kibs legger seg. Natta store og små. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 L4r5, jeg har litt vondt under hudet liksom. Der hvor man har kjertler. *klage* Altså... Det er vel en grunn til at du fikk cosylan? Kan det være derfor du har vondt? OMG! n00bs! Hva faen liskom? Skal jeg leie dem gjennom alt? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kibs legger seg. Natta store og små. Natta lille du. Søte drømmer om enhjørninger man kan ri på, og som kan knivstikke folk med hornet sitt. ^^ Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Slik, takk til deg Underpants for bilde til ny Avatar, nå ser Al Pacino mye finere ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Natta kibs. Drøm vått om dverger du kan voldta Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 vell vell hva skjer her i natt da ?? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 L4r5, jeg har litt vondt under hudet liksom. Der hvor man har kjertler. *klage* Altså... Det er vel en grunn til at du fikk cosylan? Kan det være derfor du har vondt? OMG! n00bs! Hva faen liskom? Skal jeg leie dem gjennom alt? Men det gjorde ikke vondt der før n lixom. x/ I suxxorz @ drugz, u suxxorz @ <wutevah jeg er god på>. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg