Iverfar Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Supert, ikke at jeg kjenner deg i det hele tatt, men kjekt å høre: ) Godt jobba! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hadde da ikke forventet annet, man blir ikke forandret på et blunk det tar lang tid Hehe, bare være jævlig hyggelig å smile, ikke prate om unormale ting og plassere seg selv HELT i rollen som normal. Supert, ikke at jeg kjenner deg i det hele tatt, men kjekt å høre: ) Godt jobba! Haha, bare dropp tanken om at skryt hjelper meg mer. Eneste grunnen til at jeg har fått til alt er fordi jeg har gjort det selv, viljestyrke og innsikt. Det høres bra ut, men det har blitt skrevet mye sykt fra din side gjennom tiden, men at du har fått kontroll på deg selv og roet deg ned er godt å høre Mye sykt? Nei, jeg har holdt meg GANSKE mye i tøylene her på diskusjon. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jaja, vi vet jo uansett at Bundy er vår lille forumhore, og ingenting kan forandre det Nå stikker jeg og legger meg.. gidder ikke å sitte oppe lenger Bundy: Som tidligere admin vet jeg godt hva som står i loggen din Endret 9. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 [Haha, bare dropp tanken om at skryt hjelper meg mer. Eneste grunnen til at jeg har fått til alt er fordi jeg har gjort det selv, viljestyrke og innsikt. Som sagt, godt jobba. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaja, vi vet jo uansett at Bundy er vår lille forumhore, og ingenting kan forandre det Nå stikker jeg og legger meg.. gidder ikke å sitte oppe lenger Hore kommer jeg alltid til å være Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haha, fy faen. Jeg har klippa meg i dag, og ei vennine skal farge håret mitt, og jeg har ny jakke, og ny stil, urban istedet for ghetto. Purken kommer ikke til å kjenne meg igjen. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uff, vondt i hodet og skal følge dama 2 km til bussen og så hjem igjen, bah.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gah...stresstime dette ble da. *note to self: Når du blir gammel så skal du begynne å sette deg på do og ikke stå og tisse...det blir bare søl.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haha, fy faen. Jeg har klippa meg i dag, og ei vennine skal farge håret mitt, og jeg har ny jakke, og ny stil, urban istedet for ghetto. Purken kommer ikke til å kjenne meg igjen. Kløpt håret ;O kan ikke forstille meg deg med kort hår men du trenger kanskje litt mindre oppmerksomhet fra purken ^^ Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 HVA? Har du sett Bundy? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 HVA?Har du sett Bundy? RPP. Han har lagt ut noen bilder der. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kløpt håret ;O kan ikke forstille meg deg med kort hår men du trenger kanskje litt mindre oppmerksomhet fra purken ^^ Ja, fy faen husker du på mcdonalds når de tok meg ut? Haha Jeg kjenner nesten ikke meg selv igjen, og jeg skal farge håret i tillegvg, må kjøpe solbriller også, haehae. RPP. Han har lagt ut noen bilder der. 4 bilder nå tror jeg, søtere enn det dere trodde Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 4 bilder nå tror jeg, søtere enn det dere trodde Utseendet kan lure oss... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Utseendet kan lure oss... Neida, jeg er søt og hyggelig. Ikke sant pepsico? *vifte med pistol* hmm mobil 1 mobil 2 busskort zippo 3 pakker petterøes sigaretter 1 pakker prince sigaretter general løs oliwer twist en pakke med petterøes nummer 4 rullings kniv tusj fishermans friend nøkler Tja, da hadde man alt. nei faen hvor er lommeboka mi der ja, var det noe mere hmmm. letherman! Endret 9. januar 2008 av Bundy Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Himmel så mange poster det var kommet i løpet av natta da Sover dere ikke? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neh, soving is overrated. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm... Er det bare jeg som er avhengig av å sove da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, soving er et farlig dop. Jeg holder meg unna det i vertfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vanskelige greier, så godt som det er. God morgen folkens... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm... Er det bare jeg som er avhengig av å sove da? Neida, soving er digg, og det trengs:) Herlig å ha fått sove lenge, men føler meg enda ikke uthvilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg