-Redhead- Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Men det var det for meg. Nå er senga neste. Skal på no utdanningsmesse i oslo i morra. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er dette på måte en ny versjon av Siste Ordet? There is no thread. *jedi-håndbevegelse* Sameboe: Jeg tar med meg en kjøttøks og en gassmaske, så ser vi hva vi finner på Den er grei Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den er grei Men jeg kunne trenge ståltråd, gaffateip og en sløv papirsaks. Kan du skaffe? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Liten Nå ja, men bare vent til om et bare timer, da er det sikkert rundt 100-200 sider, hvis ikke 300;) :OTipper vi runder 150 rundt kl. 03:00. Bare en bitte liten overdrivelse fra min side Men i morgen ettermddag kommer denne til å stige fort, vedlig fort Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja! Hvor mange sider/innlegg var egentlig den gamle SO på? 7752 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sameboe: Jeg tar med meg en kjøttøks og en gassmaske, så ser vi hva vi finner på jeg har pil og bue, pisk, og kan kjøre gravemaskin... kan jeg bli med? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sameboe: Jeg tar med meg en kjøttøks og en gassmaske, så ser vi hva vi finner på jeg har pil og bue, pisk, og kan kjøre gravemaskin... kan jeg bli med? Jo flere jo bedre. Men jeg har rett på de største innleggene hans, dere andre kan dele dere imellom. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja! Hvor mange sider/innlegg var egentlig den gamle SO på? 7752 Den rekorden slår vi glatt Sikkert innen uka. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 jeg har pil og bue, pisk, og kan kjøre gravemaskin... kan jeg bli med? Jeg har rar ponni. Kan jeg bli med? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 No wai. Jeg drar på tur uten dere. Jeg trenger kun tommelen min. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 jeg har pil og bue, pisk, og kan kjøre gravemaskin... kan jeg bli med? Jeg har rar ponni. Kan jeg bli med? Jeg har HIV, kan jeg få bli med? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sameboe: Jeg tar med meg en kjøttøks og en gassmaske, så ser vi hva vi finner på jeg har pil og bue, pisk, og kan kjøre gravemaskin... kan jeg bli med? Jo flere jo bedre. Men jeg har rett på de største innleggene hans, dere andre kan dele dere imellom. JEg kjører fluktbil Lastebil for faen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 jeg har pil og bue, pisk, og kan kjøre gravemaskin... kan jeg bli med? Jeg har rar ponni. Kan jeg bli med? Ridedyr kan bli praktisk. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jo flere jo bedre. Men jeg har rett på de største innleggene hans, dere andre kan dele dere imellom. jeg har ingen interesse i slike ting... for meg holder masakeren lenge Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg har modpowah, og er dermed ledern. (Nei, dette punktet kan ikke diskuteres) Endret 7. januar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg har mazda ffs. Da må jeg vel være godkjent? Ridedyr kan bli praktisk. Vi får kjøpe sal på Brio. EDIT: ey! Anti-dobbelt-posting-funksjon! Endret 7. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja! Hvor mange sider/innlegg var egentlig den gamle SO på? 7752 Den rekorden slår vi glatt Sikkert innen uka. Tviler jeg veldig på. Tar sikkert minst en måned, men sikkert mye mer enn det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg bryr meg ikke om hvem som blir med eller hva de tar med! Bare vi kommer før Hylo og den fordømte tommelen hans. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Begynner 8 i morra, så da er det vel på tide å legge seg. I hvertfall legge seg på senga og lese dagens VG-sport. Endret 7. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 jeg kan stikke opp på gamleskolen og hente en bulldoser... men tar en stund og kjøre dit vi skal da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg