Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://kotaku.com/5553606/man-accused-of-killing-kitten-for-unplugging-game-console?skyline=true&s=i

LOL GO USA!!!

A Virginia man faces charges of misdemeanor animal cruelty and disorderly conduct after allegedly hurling his girlfriend's kitten against the wall after it disconnected the video game he was playing.

Minner meg om en viss dude her på forumet som slang hamsteret ut vinduet da det var slutt med dama. :p

Lenke til kommentar

Haha, artig. Jeg sitter å leser i den tråden nå, faktisk. Eller, nei. Kanskje ikke. Men en av de trådene.

"Dummeste en jente har sagt til deg" er det jeg leser nå. Leste gjennom "Hva er det dummeste du har sagt til en jente/dame?" tidligere. Og fy, for noen gullkorn du hadde der, Bytex. :D

Lenke til kommentar

Eller han som fikk 15 hvite mus i kåken og ble så lei av de at når han fikk tak i en av de så kastet han den ut fra 3 etasje og ned i asfalten :roll:

Typisk utsagn fra ei jente når du sier du liker henne: " jeg liker deg også.....men som en bror\venn" :!:

Og der fikk du håpet i 2 sekunder før hun knuste alt :p

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Husker ikke, men det sies jeg er en relativt morsom kar.

Edit: Ah...der fant jeg tråden ja..huff.

Heheeeee. :D

Glint hadde også noen fine.

Humm...

Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove.

Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!"

4800594[/snapback]

Verste er at nesten akkurat det samme har skjedd meg. :dontgetit:

En til:

Da jeg malte garasjen forrige sommer, kom den høygravide nabokjerringa (hun er på min alder, men hun ER ei kjerring) forbi og måtte selvsagt stoppe for litt tørrprat. Jeg avskyr dette kvinnemennesket så alt jeg sa var for det meste "Mhm, ja... Heh. Sier du det? Ja, jo..." og lignende fraser mens jeg ble mer og mer frustrert. Etter en liten stund måtte jeg bare finne på en unnskyldning for å bli kvitt henne. Jeg skulle unnskylde meg for å gå på dass, men det som ramlet ut av meg var:

"Kan du ikke gå bort og spontanabortere?"

Verste tilfellet av "freudian slip" jeg noensinne har hatt.

4801115[/snapback]

Setter inn dine óg jeg, så kan vi mimre litt alle sammen. :wee:

Satt ved siden av ei ordentlig fin metal-goth-dame på Rockin i Oslo og småprata. Hu var søstra til ei venninne som også var der + noen kompiser.

Det var så forbanna høy musikk der at man måtte rope i øret på hverandre for å høre noenting.

Hun spurte meg plutselig: "Skal vi dra hjem til meg og ha sex?"

Jeg hørte det ikke skikkelig, så jeg rista på hodet, smilte og sa "NEI".

Hun ble passe satt ut, og ropte til venninna mi "Jeg spurte om han ville ha sex, og han sa NEI". Nytta ikke å ro seg tilbake der nei :-/ Prøvde meg fortvilt med noe sånt som "nei nei altså jeg mente jaa jeg bare hørte ikke hva du sa" men da var sjansen gått bort.

*Fin dame kom bort til meg på et utested og sa* "Jeg har sett på deg lenge, og syns du virker kjempefin"..så smeller det fra meg "Erru dum eller?" og jeg snudde meg bort.

Lenke til kommentar

Men altså, sånn jeg så det måtte hun jo være rar for å si noe slikt om meg sånn helt plutselig. For jeg hadde ikke spesiellt høye tanker om meg selv. Ikke sant?

Edit: litt morsomt at det sitatet er nesten nøyaktig 4 år gammelt, og jeg er fortsatt like singel :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det irriterer meg egentlig mere at han konstant sier "hamsteret" og "et hamster" når det riktige er "hamsteren" og "en hamster".

Akkurat som man ikke sier "et søster" og "søsteret".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...