Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan har dagen deres vært? =]

Kos. Har vært på museum.

oi. så spennende. hva slags da?

hvordan har dagen deres vært? =]

Ganske dårlig. Kjedelig skoledag, folk sender forskjellige signaler om hva faen de vil, trøtt, dårlig treningsøkt. Nå ser jeg på film, og vi hadde ikke mer sjokolade igjen.

uff så dumt=(

jeg gikk 3 mil i dag... å fikk ikke no videre ut av det. enda en kjedelig dag. =(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Går ikke ann å holde seg seriøst når man ser The Losers.

NB: Har du ikke sett filmen, ikke skjekk spoiler!

Supervåpenet heter Snuke, akkurat det Hillary Clinton har i sitt kvinnelige kjønnsorgan i South Park. laugh.gif

Lenke til kommentar

Museumer er undervurdert føler jeg.

Må si meg enig der. Skammer meg nesten over hvor få museer jeg har vært på de siste åra. Satser på at jeg får gjort noe med det da. Lurte litt på å leke turist i egen by i år og sjekke ut en hel haug av de her.
Lenke til kommentar

Museumer er undervurdert føler jeg.

Må si meg enig der. Skammer meg nesten over hvor få museer jeg har vært på de siste åra. Satser på at jeg får gjort noe med det da. Lurte litt på å leke turist i egen by i år og sjekke ut en hel haug av de her.

jeg har ikke vært siden... vi ble tunget med på skoleturer... skammelig.

Lenke til kommentar

Jeg digger museum og gallerier, men det er umulig å få med seg folk på. Aner ikke om det er noe særlig av det her på Steinkjer uansett, men jeg burde absolutt sjekke ut flere hjemme i Stavanger og i Trondhjem. Slutta å gå på museum etter at farfar døde.

Lenke til kommentar

Jeg digger museum og gallerier, men det er umulig å få med seg folk på. Aner ikke om det er noe særlig av det her på Steinkjer uansett, men jeg burde absolutt sjekke ut flere hjemme i Stavanger og i Trondhjem. Slutta å gå på museum etter at farfar døde.

why?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...