Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Male et hus gjør man jo på en ukes tid (alt etter størrelse såklart), så det syns ihvertfall jeg var godt betalt :)

Jeg malte en enorm enebolig to strøk, som ikke har vært malt på 12 år eller noe slikt. Da var jeg 15 år og brukte 21 dager. Og det var intens maling hver dag med få pauser

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvor mye penger er det vanlig å få på en sommerjobb? Vet at det er veldig ulikt fra jobb til jobb, og fra penger i timen, men det ligger vel på et ca tall?

På 110kr ca, pluss, minus.

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hvor man jobber, ja. Jeg fikk 120 kr timen da jeg var 17. Jobbet på en kiosk nede ved havna. Tjente ikke så veldig mye som kinomaskinist, dog. Husker ikke helt hva det var akkurat nå.

Heh, jeg kom opp i norsk muntlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jævla hoste, tror det er pollen eller noe. Får vel ringe legen snart tenker jeg.

Anyways, I dag har jeg vært effektiv på jobb: Bestilt endel sprit på polet, hostet som faen, og horet rundt på forumet. Nå skal jeg bare hoste litt mer og så komme meg til Ski så jeg får klipt meg.

Lenke til kommentar

Det burde vært et forbud mot å la pene kvinns stå på gata og samle kunder til ditt og datt. Jeg klarer aldri å si nei!

Jeg sier alltid nei, ganske enkelt fordi jeg tenker at siden de som står der er så pene, så er de valgt ut med nettopp det hensyn og at saken i seg selv ikke er verd pengene. Slike billige salgstriks biter ikke på en luring som meg.

Jeg skal forsøke neste gang å be om telefonnummeret, slik at vi kan diskutere det over en bedre middag eller kaffe eller no, neste gang. :wee:

Lenke til kommentar

Det burde vært et forbud mot å la pene kvinns stå på gata og samle kunder til ditt og datt. Jeg klarer aldri å si nei!

Jeg sier alltid nei, ganske enkelt fordi jeg tenker at siden de som står der er så pene, så er de valgt ut med nettopp det hensyn og at saken i seg selv ikke er verd pengene. Slike billige salgstriks biter ikke på en luring som meg.

Jeg skal forsøke neste gang å be om telefonnummeret, slik at vi kan diskutere det over en bedre middag eller kaffe eller no, neste gang. :wee:

Jeg er overbevist om at hun ropte navnet mitt, og så så a så kjent ut. Og virka veldig hyggelig. Oh well, 100 spenn måneden til Leger uten Grenser. Jeg er heldigvis veldig flink til å melde meg av slike ting. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...