Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad for at jeg fikk overta rommet til broren min som er på andre siden av huset jeg. For jeg MÅ ha det kaldt når jeg skal sove, og på det gamle rommet mitt hadde jeg kveldssola, mens på det nye har jeg morgensola, så da våkner jeg tidlig av å få sol i øynene, ganske deilig egentlig. Også er det kaldt om natta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk. Våkna halv seks av at jeg følte meg uvel og spøy som en gris. Lurer på hva søren det var for noe. Sovna utspydd en time senere og våkna nå. Nok en dag gått i vasken.

Gravid?

Jepp, i 16. år ;P

Kanskje noe denne gangen da?

Lenke til kommentar

Fantastisk. Våkna halv seks av at jeg følte meg uvel og spøy som en gris. Lurer på hva søren det var for noe. Sovna utspydd en time senere og våkna nå. Nok en dag gått i vasken.

Gravid?

Jepp, i 16. år ;P

Du er såpass på overtid ja.

Lenke til kommentar

Gravid?

Jepp, i 16. år ;P

Du er såpass på overtid ja.

Jeg er bare slow. Captain Epic Slow!

Det er de kaller meg. Familie og venner og partneren min i TRC / TWVBHSE i alle fall.

Lenke til kommentar

Eksamen! :woot:

Lage film om kollektivtransport. Og hvorfor man heller burde ta bilen. Noen idèer? :)

Sett sammen masse små klipp med folk som mister tog/buss/t-bane etc. og bilder av tavla på oslo s og lufthavna hvor det står forsinka på alle avganger. Ta videoklipp og intervjuer av forbanna folk som har venta i timesvis i Januar-perioden på tog som aldri kom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...