L4r5 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Forbannelse over fraktstreiken, jeg får visst aldri fingerboardene mine jeg Synd, trist, leit.Hjertet mitt blør for deg. Begynn å grin. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Forbannelse over fraktstreiken, jeg får visst aldri fingerboardene mine jeg Synd, trist, leit.Hjertet mitt blør for deg. Begynn å grin. Liker ikke å gråte.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Forbannelse over fraktstreiken, jeg får visst aldri fingerboardene mine jeg Synd, trist, leit.Hjertet mitt blør for deg. Begynn å grin. Sier min bror og pappa hver gang jeg klager over noe... Han heter også Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Sier min bror og pappa hver gang jeg klager over noe... Han heter også Lars Eeeeeew! Eeweeweew! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Sier min bror og pappa hver gang jeg klager over noe... Min bror* heter også Lars Endret 1. juni 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er det noen oversikt over hvem som har "fri" imorgen? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ah, god natt godtfolk. Gleder meg til i morgen, for da skal vi ha hun Nazinorsk vikaren, blæh får mareritt før jeg sovner bare av å tenke på det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Skrudde på den gamle lappen mens jeg ventet på bedre tider i sted. Har aldri hatt det opp før, pga jeg trodde at alt måtte demonteres. Uansett, jeg fikk ut heatpipekjøleren, fjernet et tonn kjølepasta og 1 cm teppe av kompakt støv som lå forann kjøleribben. Nå hører jeg hardisken bedre enn vifta, så har jeg hørt på denne jetmotoren i åresvis når det tok 5 min å fixe det. While i was at it, socka støvsugeren til seg 2 skruer og 1 tast fra pc`en Tok posen ut på terrasen og fant saksa. Dette så jeg svart på, men det viste seg at alle "tunge" partikler lå for seg i posen, så det gikk greit å finne skruene på 4-5 mm. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Vi kan ikke streike, fordi vi utfører en livsviktig funksjon. Vi lager medisiner døgnkontinuerlig for hele Europa. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Lol, jeg skal lage en slags film imorgen tidlig, noen tips? Ingen intervjuer eller spillefilm.. Må stå tidlig opp siden kameraet skal leveres inn før klokken 0900.. Lol Jeg er så fucked.. God neat. Endret 1. juni 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Anfall: Du kan trygt komme igjen siden de drømmene aldri blir realisert siden Sonni ikke takler de og ikke kommer svigers mer på besøk heller da....selv om jeg ser på det som et pluss Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Lol, jeg skal lage en slags film imorgen tidlig, noen tips? Ingen intervjuer eller spillefilm.. Må stå tidlig opp siden kameraet skal leveres inn før klokken 0900.. Lol Jeg er så fucked.. God neat. Sett kameraet foran deg når du spiser frokost. Stirr konstant inn i kameraet under hele frokosten. Forklar det hele med at det du har laget en film som harselerer med performance art. En form for opprør mot såkalte "kreative" kunstnere. Kall det kunst, da går alt. 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Faen! satt ute i 2 timer i dag. Å rakk da å bli mørkerød på ryggen. Jævlig dritt å ikke kunne smøre seg selv på ryggen med solkrem i grunn:P Lenke til kommentar
simentp Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Fler som er tidlig på denne siden av døgnet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Faen, er klokken så mye alt? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 joa.. Ser om igjen en episode 10 sesong 6 av House, mens jeg surfer forumet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg satt og spilte WoW og så på Futurama. Plutselig er klokken nesten tre. Skremmende. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 En av grunnen til at jeg slettet wow for par dager siden.. Fant ut at jeg hadde spilt nesten 60played på 1år. Dvs nesten 120dager av et år! Kvalmt å tenke på.. Så jeg fikk helt avsmak. Fristet faktisk å slette chars og meeeeen får vel prøve cataclysm Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Good morning everyone. Sitter å slapper av med en kaffe kopp før jeg skal ned på NAV å rive kjæft på dem igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg