Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbannelse over fraktstreiken, jeg får visst aldri fingerboardene mine jeg :(

Synd, trist, leit.

Hjertet mitt blør for deg.

Begynn å grin.

Sier min bror og pappa hver gang jeg klager over noe...

Han heter også Lars :ph34r:

Lenke til kommentar

Skrudde på den gamle lappen mens jeg ventet på bedre tider i sted. Har aldri hatt det opp før, pga jeg trodde at alt måtte demonteres.

Uansett, jeg fikk ut heatpipekjøleren, fjernet et tonn kjølepasta og 1 cm teppe av kompakt støv som lå forann kjøleribben.

Nå hører jeg hardisken bedre enn vifta, så har jeg hørt på denne jetmotoren i åresvis når det tok 5 min å fixe det.

While i was at it, socka støvsugeren til seg 2 skruer og 1 tast fra pc`en :nei:

Tok posen ut på terrasen og fant saksa. Dette så jeg svart på, men det viste seg at alle "tunge" partikler lå for seg i posen, så det gikk greit å finne skruene på 4-5 mm.

Lenke til kommentar

Lol, jeg skal lage en slags film imorgen tidlig, noen tips? Ingen intervjuer eller spillefilm.. Må stå tidlig opp siden kameraet skal leveres inn før klokken 0900.. Lol

Jeg er så fucked.. God neat.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Lol, jeg skal lage en slags film imorgen tidlig, noen tips? Ingen intervjuer eller spillefilm.. Må stå tidlig opp siden kameraet skal leveres inn før klokken 0900.. Lol

Jeg er så fucked.. God neat.

Sett kameraet foran deg når du spiser frokost. Stirr konstant inn i kameraet under hele frokosten. Forklar det hele med at det du har laget en film som harselerer med performance art. En form for opprør mot såkalte "kreative" kunstnere.

Kall det kunst, da går alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En av grunnen til at jeg slettet wow for par dager siden..

Fant ut at jeg hadde spilt nesten 60played på 1år. Dvs nesten 120dager av et år! Kvalmt å tenke på.. Så jeg fikk helt avsmak. Fristet faktisk å slette chars og meeeeen får vel prøve cataclysm

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...