Sidious Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Coa: Ikke noe galt med det i og for seg, men føler det har blitt en del øldrikking de siste ukene. Jaja, skal si farvel til en kompis, så er vel en grei nok anledning, egentlig. Dessuten når man ikke å få mange øl innabords da studentpuben stenger to timer etter at jeg kommer dit. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Aleks: Angående slanger så er det en liten regel: ALDRI ta på en slange som nettopp har blitt drept osv. uten at hodet er fjernet først siden nerve-sammentrekningene kan føre til bitt...så det er ekte;) Åja, så den var død altså. Det var bare krampetrekninger som Refsa sa? Yupp, og hvis det er en giftig slange så får du gift i deg...hvis den klarer og hugge deg da...noe som betyr at du må holde hånden din forran og da vil jeg kalle personen dum:P Ikke lurt nei Petter ligger sikker å vrir seg på bakken atm. Skulle fanget en mild slange å lagt den i senga han. Eneste jeg er skeptisk til er om han kommer tilbake med masse maur, noe som ikke ville vært gøy Neida. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Et lite tips .... Men det er fint lite av norske ressurser om dette. Takker Bra tips! Endret 1. juni 2010 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Aleks: Angående slanger så er det en liten regel: ALDRI ta på en slange som nettopp har blitt drept osv. uten at hodet er fjernet først siden nerve-sammentrekningene kan føre til bitt...så det er ekte;) Åja, så den var død altså. Det var bare krampetrekninger som Refsa sa? Yupp, og hvis det er en giftig slange så får du gift i deg...hvis den klarer og hugge deg da...noe som betyr at du må holde hånden din forran og da vil jeg kalle personen dum:P Ikke lurt nei Petter ligger sikker å vrir seg på bakken atm. Skulle fanget en mild slange å lagt den i senga han. Eneste jeg er skeptisk til er om han kommer tilbake med masse maur, noe som ikke ville vært gøy Jeg hadde bært deg til en tue og holdt deg opp ned( hendene dine er of course bundet fast bak ryggen ) og stått og duppet huet ditt nedi. Hadde også smurt inn ansiktet ditt med noe søtt som maur liker godt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hmmm... Tror ikke jeg hadde sluttet å slå selv om du var bevisstløs. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Amanita, du kan tortur ;D Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Nei, da bærer det til studentpuben for siste gang i år. Ha en flott kveld, gutter (og jenter). \o/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er ikke den der rå, så vet ikke jeg! ^^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Godt vi er flere... men vi er ikke mange nok, så har ikke peiling på hva jeg skal gjøre enda en fridag midt i uka Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Amanita, du kan tortur ;D tusen tusen takk ' Jeg vet hva smerte er for og si det slik :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ha ha ha. Men da ble det burger. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 L4r5: Helt enig, lyst på noe slikt selv. Kneler hadde vært litt stilig eller en av disse: Digger Goliath OMG Jeg kommer ikke på besøk flere ganger hvis du får deg en sånn! Pga. alt insektsnakket så kom jeg til å tenke på ekle edderkoppene som er over alt nå, og så kommer du med den linken der. *frysninger* Skulle trodd jeg var kurert for den fobien, så mange som jeg har drept i høst/vår, men hin dagen var det ti ganger værre enn vanlig når jeg oppdaget en på badet. Tar meg når jeg er trøtt og minst venter det Jeg har visst fri i morgen! Pga. streik? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg likte ikke siste del av forrige side Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Stakkars Sk!ppy aka Eivind, som er på klassetur langt ute i bushen Får bare spamme han med meldinger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Pga. streik? Yes m'am! Du og? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Forbannelse over fraktstreiken, jeg får visst aldri fingerboardene mine jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg