Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Coa: Ikke noe galt med det i og for seg, men føler det har blitt en del øldrikking de siste ukene. Jaja, skal si farvel til en kompis, så er vel en grei nok anledning, egentlig. ;) Dessuten når man ikke å få mange øl innabords da studentpuben stenger to timer etter at jeg kommer dit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aleks: Angående slanger så er det en liten regel: ALDRI ta på en slange som nettopp har blitt drept osv. uten at hodet er fjernet først siden nerve-sammentrekningene kan føre til bitt...så det er ekte;)

Åja, så den var død altså. Det var bare krampetrekninger som Refsa sa?

Yupp, og hvis det er en giftig slange så får du gift i deg...hvis den klarer og hugge deg da...noe som betyr at du må holde hånden din forran og da vil jeg kalle personen dum:P

Ikke lurt nei :) Petter ligger sikker å vrir seg på bakken atm. Skulle fanget en mild slange å lagt den i senga han. Eneste jeg er skeptisk til er om han kommer tilbake med masse maur, noe som ikke ville vært gøy :ermm:

Neida.

Lenke til kommentar

Aleks: Angående slanger så er det en liten regel: ALDRI ta på en slange som nettopp har blitt drept osv. uten at hodet er fjernet først siden nerve-sammentrekningene kan føre til bitt...så det er ekte;)

Åja, så den var død altså. Det var bare krampetrekninger som Refsa sa?

Yupp, og hvis det er en giftig slange så får du gift i deg...hvis den klarer og hugge deg da...noe som betyr at du må holde hånden din forran og da vil jeg kalle personen dum:P

Ikke lurt nei :) Petter ligger sikker å vrir seg på bakken atm. Skulle fanget en mild slange å lagt den i senga han. Eneste jeg er skeptisk til er om han kommer tilbake med masse maur, noe som ikke ville vært gøy :ermm:

Jeg hadde bært deg til en tue og holdt deg opp ned( hendene dine er of course bundet fast bak ryggen ) og stått og duppet huet ditt nedi.

Hadde også smurt inn ansiktet ditt med noe søtt som maur liker godt :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

L4r5: Helt enig, lyst på noe slikt selv.

Kneler hadde vært litt stilig eller en av disse:

Digger Goliath :love:

OMG :cry: Jeg kommer ikke på besøk flere ganger hvis du får deg en sånn! :p

Pga. alt insektsnakket så kom jeg til å tenke på ekle edderkoppene som er over alt nå, og så kommer du med den linken der. *frysninger* Skulle trodd jeg var kurert for den fobien, så mange som jeg har drept i høst/vår, men hin dagen var det ti ganger værre enn vanlig når jeg oppdaget en på badet. Tar meg når jeg er trøtt og minst venter det :ermm:

Jeg har visst fri i morgen!

Pga. streik? :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...