Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen heller altså, nå lastet jeg ned TAG:The power of paint (gratis spill btw). Men det funker faen ikke på pc'en får ikke opp teksturene, og det som virket så grisefett også. Å skulle bruke farger til å få forskjellige krefter som man bruker til å løse Puzzels.. fader altså.

Lenke til kommentar

Aleks: Angående slanger så er det en liten regel: ALDRI ta på en slange som nettopp har blitt drept osv. uten at hodet er fjernet først siden nerve-sammentrekningene kan føre til bitt...så det er ekte;)

Åja, så den var død altså. Det var bare krampetrekninger som Refsa sa?

Lenke til kommentar

Noen her som vet hva "Precordial catch syndrome" heter på norsk? Tror jeg har det, og skulle gjerne hørt med legen min om det...

Og joda, legen vet sikkert navnet på norsk.

Det kan vel også bare være voksesmerter i brystet?

Lenke til kommentar

Aleks: Angående slanger så er det en liten regel: ALDRI ta på en slange som nettopp har blitt drept osv. uten at hodet er fjernet først siden nerve-sammentrekningene kan føre til bitt...så det er ekte;)

Yupp, og hvis det er en giftig slange så får du gift i deg...hvis den klarer og hugge deg da...noe som betyr at du må holde hånden din forran og da vil jeg kalle personen dum:P

Lenke til kommentar

Yupp, og hvis det er en giftig slange så får du gift i deg...hvis den klarer og hugge deg da...noe som betyr at du må holde hånden din forran og da vil jeg kalle personen dum:P

Ikke lurt nei :) Petter ligger sikker å vrir seg på bakken atm. Skulle fanget en mild slange å lagt den i senga han. Eneste jeg er skeptisk til er om han kommer tilbake med masse maur, noe som ikke ville vært gøy :ermm:

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Et lite tips når det gjelder oversettelser av diverse diagnoser og symptomer fra engelsk til norsk: slå opp på engels wikipedia eller en annen kilde som angir ICD-koder, en av de internasjonale standardene for slikt; lite er så utvetydig som en ICD-kode. Slå deretter opp i en oversatt ICD-kode-liste, f.eks denne: http://no.wikipedia....R99_-_Symptomer,_tegn,_unormale_kliniske_funn_og_laboratoriefunn,_ikke_klassifisert_annet_sted#R07_.E2.80.93_Smerte_i_hals_og_bryst"R07.2 – Prekordial smerte"

Men det er fint lite av norske ressurser om dette: http://www.google.com/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q="Prekordial+smerte"

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...