Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veps er de mest farlige og dreper deg på et mikrosekund... :cry:

Stankelbein eller høyhest som det heter nordpå er farligere enn veps.

Stod 3-4 meter oppi en stige når det kom en sånn i trynet på meg, slapp malingspannet og hoppet ned fordi jeg skvatt så jævlig:P

Klegg er også helt jævlig, jeg reagerer noe sykt på bitt fra de.

Et bitt så får jeg en kul på størrelsen med knyttneven min...den er ikke så liten :(

For og si litt om hvor redd jeg er så våknet jeg av at det kom en humle inn vinduet som er ca. 2-3meter fra senga. Jeg sover tungt når jeg først sovner så det sier litt :mad:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Veps er de mest farlige og dreper deg på et mikrosekund... :cry:

Stankelbein eller høyhest som det heter nordpå er farligere enn veps.

Stod 3-4 meter oppi en stige når det kom en sånn i trynet på meg, slapp malingspannet og hoppet ned fordi jeg skvatt så jævlig:P

FLYVESTANKELBEIN! :ermm:

Lenke til kommentar

Missliker vepser som kommer inn på rommet mitt midt på natten når det er så mørkt at jeg ikke kan se den. Det eneste jeg hører er at den summer rundt hodet mitt.

Ellers er det bare å forsiktig vifte litt med armene så stikker av de fort.

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Det jeg ikke tåler med veps og homler og slikt er ikke det at de stikker (selv om jeg ikke vil bli stukket) Men heller hvordan de konstant flyr opp i øyet mitt eller zummer rett på utsiden av øret mitt, får frysninger og rykninger i kroppen hver gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Har aldri vinduet åpent om sommeren, spesielt ikke etter en hendelse der en stor jævla bille lå i senga når jeg våknet ...

Lenke til kommentar

L4r5: Helt enig, lyst på noe slikt selv.

Kneler hadde vært litt stilig eller en av disse:

Digger Goliath :love:

Har hatt en sånn vanlig tarantell til 200-300kr, og jeg syns den var hyggelig og ta vare på:)

Lett og mate på sommern, bare gå ut og fane forskjellige insekter.

Foreks. langbein ble den forbanna av siden de ikke har noe fast "flygesystem", de flyger veldig forvirra iforhold til veps osv.

Den tok veps og de mye lettere enn langbein, du så den ble iritert for den begynte og bli mer og mer agresiv på måten den angrep på :!:

Lenke til kommentar

Har hatt en sånn vanlig tarantell til 200-300kr, og jeg syns den var hyggelig og ta vare på:)

Lett og mate på sommern, bare gå ut og fane forskjellige insekter.

Foreks. langbein ble den forbanna av siden de ikke har noe fast "flygesystem", de flyger veldig forvirra iforhold til veps osv.

Den tok veps og de mye lettere enn langbein, du så den ble iritert for den begynte og bli mer og mer agresiv på måten den angrep på :!:

Kult. Nå fikk jeg lyst på en sånn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...