Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke, ligner på ingen norske slanger.

Slanger er noe jeg har stor respekt for, har også hatt en.

Så en ukjent slange som har gjemt seg blant masse blomster er ikke noe jeg begynner og dytte hendene mine rundt nedi for og sjekke om ha ner der.

Så jeg skal kontakte reptil-parken i morra :thumbup:

pliiiss! får angst bare av å lese det...

Neida, er nervøs siden jeg ikke vet om den er giftig eller ikke, noe som er grunnen til at jeg er såpass forsiktig også pluss det at jeg får ikke lov til og leke så Krokodille Dundie som jeg vil av madammen :cry:

Bah, dør bare av å tenke på slanger.

Lenke til kommentar

Jeg også. Jeg har det fortsatt gøy med maur sånn. Helvetes små djevler. Måtte de brenne i all evighet! *grøsse*

Kan noen si meg hvorfor Nordens Herligste har finalen sin i Orkdal(mitt hjemsted)

Samt kan også fortelle hvorfor folk ser på Nordens Herligste.

Absolutt ikke. Hvor i Orkdal? Orkanger, eller? For det er enda særere om det er et annet sted. :p

''Feiret'' det på Bårshaug Herregård. Samt dreiv med roing i orkalelva.

Ha ha, wtf?!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Forstørrelsesglass + sol + maurtue = epicness.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Fikk traumer da jeg plukket blåbær som liten. Sto stille på en plass og plukket og etter en stund fant jeg ut at jeg hadde stelt meg i en maurtue så det var et helvete med beist over hele meg. Også ble alt dobbelt så ille når jeg så maurepisoden på MacGyver.

Lenke til kommentar

Veps er de mest farlige og dreper deg på et mikrosekund... :cry:

Jeg fikk vepsestikk inne i munnen en gang husker jeg. Dreiv å sykla og så skulle jeg rope et eller annet til noen og - vips - i det jeg åpnet munnen kjente jeg noe som traff meg i ganen etterfulgt av et stikk. :!:
Lenke til kommentar

Jeg tok flykick på en veps i stad :cool:

Skal flykicke det lille bowlingkule-hullet ditt jeg

Ifjor på starten av sommern så var jeg på vei til jobb. Og hoppet av sykkelen siden det er en helvettes bakke og gå opp. Midt i bakken kjenner jeg noe som kryper på brystkassa så jeg løfter forsiktig skjorta fra halsen og ser ned...der sitter det en feit faen av en veps som ser rett på meg, når jeg ser på han så stikker han meg noe som ender i at jeg river av meg skjorta og hopper rundt i bar overkropp. til og med biler på veien stoppet og så på meg :cry:

Endret av Amanita Muscaria
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stankelbein eller høyhest som det heter nordpå er farligere enn veps.

Stod 3-4 meter oppi en stige når det kom en sånn i trynet på meg, slapp malingspannet og hoppet ned fordi jeg skvatt så jævlig:P

Lenke til kommentar

Jeg tok flykick på en veps i stad :cool:

Skal flykicke det lille bowlingkule-hullet ditt jeg

:thumbup:

Edit: Bowlingkulehode? Hvor har du det fra?

Edit2: Leste feil :blush:

Endret av Aleks
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...