Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff! Grøftegraving for hånd er slitsomt.

Men det må til grøft for å få fram fiberen. Har gravd 10m elns idag, og er glad de gjenstående 80m skal graves med maskin.

Det hadde ikke vært så ille om det var jeg som skulle ha fiberen, men den skal til kårstu...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kan noen si meg hvorfor Nordens Herligste har finalen sin i Orkdal(mitt hjemsted)

For det er i nærheten av Mordor ..tss tss

Lenke til kommentar

Han er desperat, men ikke så desperat :p

Det er jo mye du kan gjøre på tur da (annet en diskusjon.no):

Du kan jo alltids titte på jentene i klassen din mens dere er på tur da, skal dere noe sted det går ann å bade?

Har nå tittet på jentene i klassen som bader i snart en time :) ligger akkurat nå i en båt, som er eneste måte og komme dit vi skal sove. Av en eller anne grunn skriker alle at jeg skal komme. Men det er så deilig å ligge midt utpå her. Hjemme til pc i 12 tia imorra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan noen si meg hvorfor Nordens Herligste har finalen sin i Orkdal(mitt hjemsted)

Samt kan også fortelle hvorfor folk ser på Nordens Herligste.

Absolutt ikke. Hvor i Orkdal? Orkanger, eller? For det er enda særere om det er et annet sted. :p

''Feiret'' det på Bårshaug Herregård. Samt dreiv med roing i orkalelva.

Lenke til kommentar

Vet ikke, ligner på ingen norske slanger.

Slanger er noe jeg har stor respekt for, har også hatt en.

Så en ukjent slange som har gjemt seg blant masse blomster er ikke noe jeg begynner og dytte hendene mine rundt nedi for og sjekke om ha ner der.

Så jeg skal kontakte reptil-parken i morra :thumbup:

syns mest synd på henne siden hun ikke kan bære ut plantene i morra når hun åpner pga. man har ikke lov til og risikere at den stikker av ut i vår natur...tilfelle den ikke tilhører norsk fauna.

Skal ned igjen da og hjelpe henne jeg og madammen, så får håpe den blir funnet og kan slippes løs hvis den er norsk eller forhåpentligvis levert til reptil-parken hvis den er utenlandsk. Hun importerer planter fra hele verden så.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Så en ukjent slange som har gjemt seg blant masse blomster er ikke noe jeg begynner og dytte hendene mine rundt nedi for og sjekke om ha ner der.

pliiiss! får angst bare av å lese det...

Lenke til kommentar

Neida, er nervøs siden jeg ikke vet om den er giftig eller ikke, noe som er grunnen til at jeg er såpass forsiktig også pluss det at jeg får ikke lov til og leke så Krokodille Dundie som jeg vil av madammen :cry:

Tv-en slutta å funke... :ermm:

Genial komentar :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...