kanin333 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Mentalt nedbrutt, sliten og sulten. Der da? Why? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ser på Anime og at brodern spiller Red dead redemption. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Mentalt nedbrutt, sliten og sulten. Der da? Why? Tverrfaglig eksamen, eksamner, innleveringer, prosjekter og for å toppe det hele gikk over halve stipendet mitt til hybelen. Kjenner på meg at det blir godt med ferie og begynne i en jobb der man jobber 1/3 av året. Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ser 12 og siste episode av Rozen Maiden - Traumend, hvilken serie ser du Perrern? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tråden min har fått en fin bugg: Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ser bare noen episoder om igjen av Tenjou Tenge Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tverrfaglig eksamen, eksamner, innleveringer, prosjekter og for å toppe det hele gikk over halve stipendet mitt til hybelen. Kjenner på meg at det blir godt med ferie og begynne i en jobb der man jobber 1/3 av året. Ser den. Selv har jeg klart å bli forkjøla. Helt borte på eksamen i dag. Og blir sikkert ikke noe bedre på torsdag.. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Okey, annbefales? Den er grei, ganske fet fighting noen steder, men den kan være litt forvirrenes til tider. Blant annet blir det forteller folka i serien om bakhistorie til noen andre viktige folk i serien (som liksom er grunnen til at ting er slik de er) og den fortellingen er liksom halvparten av serien, og mot slutten føles den litt rusha. Ellers er den genial, men litt dårlig dialog fra den ene hovedpersonen, regner dog med at det er meningen at hun skal være litt, tja, dum Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tråden min har fått en fin bugg: Kjent bug. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg er så lei av å lese. Gleder meg til lørdagens eksamen er overstått. Jeg er virkelig i behov av en liten ferie. Hjernen min trenger hvile. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 FiveZeroEight Hvis jeg først skulle anbefale en anime, så må det nesten være Rurouni Kenshin, den er hyggelig og awesome Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg skjønner hva dere mener med slitsomt. Jeg fikk nesten sammenbrudd idag etter all skriving og feilsøkinga på fagprøveoppsettet mitt ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Men nå er det heldigvis rolig fremover, har bare ett prosjekt til som skal innleveres 9. Juni! Så kan jeg slappe totalt av! Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 FiveZeroEight Hvis jeg først skulle anbefale en anime, så må det nesten være Rurouni Kenshin, den er hyggelig og awesome Ah, da sjekker jeg den :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 FiveZeroEight, sjekk signaturen min. Der har du anime/manga som er gode. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Anbefaler også Kenichi, Du burde også ta en titt på de to animene Slimda, de anbefaler i allefall jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Fy søren så digg ettermiddag / kveld dette har vært! Vi grilla burgere på verandaen like utenfor vinduet mitt (engangsgrill, oh yeah!), åt og koste oss og så gikk vi en herlig tur etterpå for å synke maten og ta noen bilder. Hey fotofolk! Nikon D5000 vs. Pentax K-x? What to buy? Og uansett, jeg trodde jeg hadde betalt husleia for juni allerede, men de har tydeligvis gjort om på dette fra sist jeg bodde på studentboligene. Før betalte vi fra hver 15. til neste 15., men nå betaler vi den 15., men fra 1. til 31. Det er litt merkelig i grunn. Er det? Hatt det sånn i over 2 år jeg. Betaler leie for inneværende måned. Nikon. Jeg har ikke hatt det sånn før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kan noen si meg hvorfor Nordens Herligste har finalen sin i Orkdal(mitt hjemsted) Samt kan også fortelle hvorfor folk ser på Nordens Herligste. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ny kul søkemotor: http://www.wolframalpha.com/ Introduksjons video: http://www.wolframalpha.com/screencast/introducingwolframalpha.html Awesome? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg