dysfunctional Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg spør igjen. Hva er det elskbare med to fotballspillere som avatar? You dont know the beauty of football, my friend. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 I do, men Chelsea av alle lag? WTF? Cambridge United 4 lyfe! Jeg har aldri måttet skrive refleksjonsnotat, men klassene under meg, må det hele tiden. Det ble innført etter "min" tid. ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 I do, men Chelsea av alle lag? WTF? Cambridge United 4 lyfe! Jeg fikk aldri velge lag, man heier på det laget der man kommer fra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg spør igjen. Hva er det elskbare med to fotballspillere som avatar? You dont know the "beauty" of football, my friend. Takk og pris for det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Fuck! Baksmell på strømmen deluxe! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Skyping all day long. Først med Wheelman, så Wheelman, multisync, Petter og Herr Brun, så Wheelman, Petter og Lemon. JEG ER SÅ JÆVLIG SOSIAL. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Skyping all day long. Først med Wheelman, så Wheelman, multisync, Petter og Herr Brun, så Wheelman, Petter og Lemon. JEG ER SÅ JÆVLIG SOSIAL. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Skyping all day long. Først med Wheelman, så Wheelman, multisync, Petter og Herr Brun, så Wheelman, Petter og Lemon. JEG ER SÅ JÆVLIG SOSIAL. Vet hvem trenger RL folk liksom? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Enn så lenge så er IRL-folkene mine enten: Gravid Blakk og fanget ute i gokk Småbarnsmor/far Bor et annet sted Har kikhoste Hjelper faren sin med å fjerne tapet Så da tror jeg Skype er mer enn hva man egentlig burde forvente av meg. Dessuten skal jeg jo på fest på lørdag! Med mindre jeg finner en god unnskyldning og får slippe. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Skyping all day long. Først med Wheelman, så Wheelman, multisync, Petter og Herr Brun, så Wheelman, Petter og Lemon. JEG ER SÅ JÆVLIG SOSIAL. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg spør igjen. Hva er det elskbare med to fotballspillere som avatar? You dont know the beauty of football, my friend. This ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hadde bare kvinnene i kvinnefotball vært sånn ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Istedet har vi panserlesber som Linda Medalen som ser ut som mannfolk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Istedet har vi panserlesber som Linda Medalen som ser ut som mannfolk. Du har nye stalkers, btw. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hysj! "HÆ? NUMMERET HANS? HVOR BOR HAN? KAN JEG FÅ DET? NUMMERET, ALTSÅ!" :< Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) I r intrigued. *sette ekstra lås på døra* Endret 1. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Brb, båttur. Snakkes. båtturer er jo ikke akkurat noe "be right back", men mer "be back later". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg