Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Heldig dere som har mat ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Vet ikke hva dagens middag blir. Får se hva mamma lager. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Heldig dere som har mat ... Jeg hamstra masse mat før jeg ble sjuk, så har jeg vært sjuk i to uker, så jeg har fortsatt masse mat igjen. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Heldig dere som har mat ... Jeg hamstra masse mat før jeg ble sjuk, så har jeg vært sjuk i to uker, så jeg har fortsatt masse mat igjen. ^^ Heldiggris ^^ Awareness test: http://www.youtube.com/watch?v=ubNF9QNEQLA Hva la du merke til? Skjekk spoiler etter filmen. Jeg la merke til bjørnen og mannen i rustningen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 I kveld blir det pepperbiff stekt på primus, ute i norsk natur. Blir borte i fire døgn Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 L4r5: Tennene mine løper i vann. Får se hva det blir til i dag, madammen har lovt å lage pizza. \o_ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Jeg hater å skrive refleksjonsnotater. Jeg hater å skrive elevens læreplan. Jeg hater å skrive logg. Jeg hater å skrive årsrapporter. Jeg hater unødvendig dritt. Jeg hater skolen. Nei, jeg sier ikke at skolen er unødvendig. Jeg sier at jeg føler det slik akuratt nå. Endret 1. juni 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Du føler meg akkurat nå? Jammen... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Lol. Husker på media, vi måtte skrive refleksjonsnotat hele tiden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Du føler meg akkurat nå? Jammen... YOU FEEL ME? Retta det nå. Lol. Husker på media, vi måtte skrive refleksjonsnotat hele tiden. Jeg går på media. Vi må gjøre det hele tiden. Og logge alt faen vi gjør, uansett. Og skrive delårs, og helårs rapporter. Og FAEN. Dritt. Endret 1. juni 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Lol. Husker på media, vi måtte skrive refleksjonsnotat hele tiden. Love your new avatar Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg går på media. Vi må gjøre det hele tiden. Og logge alt faen vi gjør, uansett. Og skrive delårs, og helårs rapporter. Og FAEN. Dritt. Haha. Vi også. Men bare i ungdomsbedrift, da. Love your new avatar I know, right! Den er fin. Digger den! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg oppdaterer avataren hans og ser bare to fotballspillere. Hvor er det elskbare? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Lol. Husker på media, vi måtte skrive refleksjonsnotat hele tiden. Love your new avatar Jeg gjør ikke, den er ikke full str. får angst. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Jeg oppdaterer avataren hans og ser bare to fotballspillere. Hvor er det elskbare? Det er John Terry til venstre og Frank Lampard til høyre. To spillere for Chelsea FC. .. og nå ser jeg at fargene på drakta er feil. Feil fargerom i Photoshop. >_> Endret 1. juni 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Pokker. Noen som har en Moccamaster i 3D-format? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg oppdaterer avataren hans og ser bare to fotballspillere. Hvor er det elskbare?Det er John Terry til venstre og Frank Lampard til høyre. To spillere for Chelsea FC.Jeg spør igjen. Hva er det elskbare med to fotballspillere som avatar? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg går på media. Vi må gjøre det hele tiden. Og logge alt faen vi gjør, uansett. Og skrive delårs, og helårs rapporter. Og FAEN. Dritt. Haha. Vi også. Men bare i ungdomsbedrift, da. Vi har UB nå. Skal avvilke idag. FYFAEN så mye unødvendig dritt vi må gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg