Datasmurf Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Og jeg skal ha kyllinggryte i dag. ^¨ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Poteter som ikke er kutta opp og frityrstekt er . Muttern tvinger i meg dritten Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Poteter som ikke er kutta opp og frityrstekt er . Muttern tvinger i meg dritten Livet er hardt. Stakkars deg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja, det er ille. Poteter er seige, smaker dritt og er tørt som f. Til høsten blir det poteter hver dag Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Poteter som ikke er kutta opp og frityrstekt er . Muttern tvinger i meg dritten Send barnevernet på mora di. Ingen barn skal itvinges poteter, det er jo direkte helsefarlig med mindre de er kutta opp og frityrstekt. Saksøk henne også, du har en kjempegod sak i retten. Endret 1. juni 2010 av Slimda Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Haha, tror jeg gjør det. Det må jo være en god sak. Tenk om en av potetene jeg har spist har hvert giftig. Sikkert skadet meg på livstid bare den ene poteten. Andre ting er at jeg kan sette en potet i halsen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=KQLVJWym4mc Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja, det er ille. Poteter er seige, smaker dritt og er tørt som f. Til høsten blir det poteter hver dag Pottit er digg! Særlig nypoteter og mandelpoteter. Helst kokte, med en god saus til, men stekt fungerer også fint. Også kan man lage så mye snadder ut av poteter, så lenge man ikke frityrsteker de da. Det er bare nasty. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det er jo åpenbart det ikke er en kokk som nevner at poteter ikke er godt. Sånn typisk hamburger-ungdom hvor all mat skal være ferdigtygget. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 uten tvil, ingenting er som god Norsk husmannskost Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Nei, jeg misliker sterkt smaken av kokte poteter Har man derimot en digg saus på, så er det helt greit, men foretrekker poteter enten frityrstekt, ovnsstekt, grillet, stekt marinert, flambert... bare ikke kokt Jeg tror nok grunnen til at jeg også misliker det er at vi hele tiden har kokte poteter til alt... Jeg maser hele tiden på å spise ris i stedet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ouch someone got offended. Hamburger er best hjemmelagd. Poteter er best i påsa, pomfri form eller til nød stekte. Ris er det beste Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Mens jeg tror grunnen til at jeg liker poteter så godt, er fordi vi hadde det til alt i oppveksten. ^^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Samme her. Poteter til alt fra pølser til grøt. Men må si poteter kokt med skall er helt ille. Da spiser jeg heller poteter skrelt før de er kokt. Endret 1. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Bakt potet med kryddersmør og sauser på. Noisettes med saus på. Potetbåter med sterkt krydder på. Kokt potet og brunsos. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hjemmelagde potetbåter med pesto, hvitløk og chilli. Jeg syns kokte poteter er godt, jeg. Spiste det nesten aldri hjemme hos mamma. Kun til fisk. Ris eller pasta til alt anna. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 I dag skal det grilles her. Blir kyllingfilet med salat og selvsagt grillpølser. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Blir grillpølser her og. For øvrig er ris med béarnaisesaus det beste syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg