Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg skipper det meste av ferie i år også. Er så deilig å få en måned ekstra lønn. :new_woot:

Det er ikke feil. Hadde jeg kunne gjort det hadde jeg vurdert det, men det er lite å gjøre på en skole om sommeren når det ikke er elever eller lærere her.

Sommeren er rimelig laber her på jobb også, og det er ikke uvanlig at vi bare er 1 på kontoret hele dagen lang.

Ikke nok med det, men arbeidsdagen er 1 time kortere.

Det er rett og slett deilig.

Lenke til kommentar

Tror jeg skipper det meste av ferie i år også. Er så deilig å få en måned ekstra lønn. :new_woot:

Det er ikke feil. Hadde jeg kunne gjort det hadde jeg vurdert det, men det er lite å gjøre på en skole om sommeren når det ikke er elever eller lærere her.

Late som du er der og tjene masse penger uten å gjøre noe som helst?

Lenke til kommentar

Late som du er der og tjene masse penger uten å gjøre noe som helst?

Tjene masse? tror du forveksler meg med noen andre :p

Lenke til kommentar

til dere som klget på gamer laptop osv osv, i get it now, selv den dyreste, kraftigste og tykkeste gamerlaptopen, klarer ikke spilling på 2560*1600 :(

skal leveres tilbake til dell :b

Told you :)

jeg kjøpte den jo først og fremst for å prøve ut konseptet :p

Hva er : 3x(x-2)+8x=? :love:

spørs på hva x er

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...