Perrern Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Håper jeg får sommerjobb jeg, har vært på et intervjue (søkt på mye forskjellig) + at onkel prøver å skaffe meg noe. Har ikke lyst til å måtte bruke så mye av sparepengene mine til neste år. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tror jeg skipper det meste av ferie i år også. Er så deilig å få en måned ekstra lønn. Det er ikke feil. Hadde jeg kunne gjort det hadde jeg vurdert det, men det er lite å gjøre på en skole om sommeren når det ikke er elever eller lærere her. Sommeren er rimelig laber her på jobb også, og det er ikke uvanlig at vi bare er 1 på kontoret hele dagen lang. Ikke nok med det, men arbeidsdagen er 1 time kortere. Det er rett og slett deilig. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 I for one, vil heller ha fri. Reise rundt i Europa/Asia og oppleve ting! ^^ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Sitter på et lite rom og har mattetentamen sammen med fire andre, og jukser bittelitt Datatrafikk logges. Det fikk jeg erfare Sitter dog med telefonen, og det er mattetentamen uten PC Jeg håper ikke du går for legeutdanning eller noe viktig... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 9 klasse eller noe sånt hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 I for one, vil heller ha fri. Reise rundt i Europa/Asia og oppleve ting! ^^ Jeg skal huske det du sier når jeg bor i en million-villa om noen år. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Gjør det du Tror ikke én månedslønn utgjør så ekstremt mye, akkurat. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hysj! La meg leve mine drømmer i fred og ro! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tror jeg skipper det meste av ferie i år også. Er så deilig å få en måned ekstra lønn. Det er ikke feil. Hadde jeg kunne gjort det hadde jeg vurdert det, men det er lite å gjøre på en skole om sommeren når det ikke er elever eller lærere her. Late som du er der og tjene masse penger uten å gjøre noe som helst? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Vel, vel. Et par og tjue tusen i året ekstra er jo ikke å forakte. Men jeg liker liksom det å ha fri om sommeren Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tror jeg skipper det meste av ferie i år også. Er så deilig å få en måned ekstra lønn. Det er ikke feil. Hadde jeg kunne gjort det hadde jeg vurdert det, men det er lite å gjøre på en skole om sommeren når det ikke er elever eller lærere her. Late som du er der og tjene masse penger uten å gjøre noe som helst? Tjene masse? tror du forveksler meg med noen andre Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 til dere som klget på gamer laptop osv osv, i get it now, selv den dyreste, kraftigste og tykkeste gamerlaptopen, klarer ikke spilling på 2560*1600 skal leveres tilbake til dell :b Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 RED BULL KJØØØREET argh, forsov meg til jobb en halvtime i dag Greit med flexitid, men liker å være punktlig. Helvete. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 til dere som klget på gamer laptop osv osv, i get it now, selv den dyreste, kraftigste og tykkeste gamerlaptopen, klarer ikke spilling på 2560*1600 skal leveres tilbake til dell :b Told you Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 til dere som klget på gamer laptop osv osv, i get it now, selv den dyreste, kraftigste og tykkeste gamerlaptopen, klarer ikke spilling på 2560*1600 skal leveres tilbake til dell :b Velkommen etter. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 til dere som klget på gamer laptop osv osv, i get it now, selv den dyreste, kraftigste og tykkeste gamerlaptopen, klarer ikke spilling på 2560*1600 skal leveres tilbake til dell :b Told you jeg kjøpte den jo først og fremst for å prøve ut konseptet Hva er : 3x(x-2)+8x=? spørs på hva x er Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hva er : 3x(x-2)+8x=? 3x^2 + 2x = 0 Sett a= 3 b= 2 c= 0 inn i en annengradslikning: x = 0 x = -0.67 Det kan godt være at jeg har gjort feil. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Huff. Ser ut som en forholdsvis enkel oppgave, men jeg suger i matte, så kan nok ikke hjelpe deg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg