dysfunctional Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Men når du skriver som en dysletisk 13-åring (no offence) i tillegg til at du skal være sofistikert, blir det litt feil. ... synes jeg. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 ja du har egentlig rett, bah jeg failer tilogmed på å være sofistikert :/ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Og er den skrivefeilen i signaturen bevisst, forresten? Og jeg vet at jeg ikke burde rette skrivefeil, det er lavmål. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Kjeder meg og tenkte jeg skulle prøve å erte opp et par sosialt tilbakestående nerder, men det i gikk heller dårlig. Folk herpå hadde visst antenner virker det som... facepalm Forresten anbefaler jeg dere (Zeromac og Game) å lese retningslinjene dere godtok før dere registrerte dere her. Det finnes en tråd på forumet der det er lov til å klage på grammatikk, og det er ikke forumkaféen. Endret 1. juni 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hm, vurderer å skifte nick igjen. Får tenke på det en stund. Se et par episoder til med American Dad, så tar jeg kvelden. Jeppzzz. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Egentlig så gjør jeg det litt også. Greit med litt forandring i blant. Og ArilC: ... just, no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hm, vurderer å skifte nick igjen. Får tenke på det en stund. Da forsvinner vitsen min helt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Forresten anbefaler jeg dere (Zeromac og Game) å lese retningslinjene dere godtok før dere registrerte dere her. Det finnes en tråd på forumet der det er lov til å klage på grammatikk, og det er ikke forumkaféen. ÅNEI! Vet ikke hva som er mest gay av å rette på skrivefeil og leke forumpoliti. Eller jo, det vet jeg. Sistnevnte, helt klart. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Og er den skrivefeilen i signaturen bevisst, forresten? Og jeg vet at jeg ikke burde rette skrivefeil, det er lavmål. jepp Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Jeg våknet opp for 8 minutter siden fordi jeg skulle se en fra Amerika streame, så viser det seg at han var ferdig for 40 minutter siden. O_o fail. Endret 1. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Forresten anbefaler jeg dere (Zeromac og Game) å lese retningslinjene dere godtok før dere registrerte dere her. Det finnes en tråd på forumet der det er lov til å klage på grammatikk, og det er ikke forumkaféen. ÅNEI! Vet ikke hva som er mest gay av å rette på skrivefeil og leke forumpoliti. Eller jo, det vet jeg. Sistnevnte, helt klart. For en douchebag. Ingenting galt med å anbefale noen å lese retningslinjene. Er tross alt de vi følger her. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jobb ja! jeg forsov meg 1 time Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Matte Yay, selv om jeg er ferdig med det i år, fordi jeg har hatt Matte skriftlig eksamen. Også har vi fri i Naturfagtimen fordi læreren ikke kommer og vi ikke får vikar. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Haha! *peke på* Men jeg er så heldig at jeg ikke får noen konsekvenser Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Nå skal jeg være uten diskusjon.no i 27 timer! *FFFFFUUUUUUUUUUUUUUU videoen*. Skal på klassetur i skogen. Dette blir gøy! En klasse hvor ALLE guttene spiller fotball, og alle jentene holder sammen. Heldigvis har vi gutta som ikke spiller fotball samla seg! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Yay, modellere kaktus i 3D! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg