Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjeder meg og tenkte jeg skulle prøve å erte opp et par sosialt tilbakestående nerder, men det i gikk heller dårlig. Folk herpå hadde visst antenner virker det som...

facepalm

Forresten anbefaler jeg dere (Zeromac og Game) å lese retningslinjene dere godtok før dere registrerte dere her. Det finnes en tråd på forumet der det er lov til å klage på grammatikk, og det er ikke forumkaféen.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hm, vurderer å skifte nick igjen. Får tenke på det en stund. :wee:

Da forsvinner vitsen min helt. :(

Lenke til kommentar

Forresten anbefaler jeg dere (Zeromac og Game) å lese retningslinjene dere godtok før dere registrerte dere her. Det finnes en tråd på forumet der det er lov til å klage på grammatikk, og det er ikke forumkaféen.

ÅNEI!

FORUM_POLICE.jpg

Vet ikke hva som er mest gay av å rette på skrivefeil og leke forumpoliti. Eller jo, det vet jeg. Sistnevnte, helt klart.

Lenke til kommentar

ÅNEI!

Vet ikke hva som er mest gay av å rette på skrivefeil og leke forumpoliti. Eller jo, det vet jeg. Sistnevnte, helt klart.

For en douchebag. Ingenting galt med å anbefale noen å lese retningslinjene. Er tross alt de vi følger her.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg være uten diskusjon.no i 27 timer! *FFFFFUUUUUUUUUUUUUUU videoen*.

Skal på klassetur i skogen. Dette blir gøy! En klasse hvor ALLE guttene spiller fotball, og alle jentene holder sammen. Heldigvis har vi gutta som ikke spiller fotball samla seg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...