Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen lekser eller oppgaver på skolen lenger. Bare en muntlig eksamen om 2 uker, som er null pes. Men skolen skal de tvinge meg til hver eneste dag til den 18. juni : <

Verre med oss, vi må være på skolen til 22. :<

Hvordan får ledelsen deres det til å gi noen som helst mening. Altså, alt bør jo stort sett være ferdig til 18. og da å komme på skolen mandag og tirsdag etter den helga, virker ganske meningsløst, da de siste dagene alltid bare er avslutning og sånne småting.

Lenke til kommentar

Det gir ikke noe mening. Men vi har egentlig gitt opp styret her i byen. De klarer jo ikke å skaffe naturfagsvikar en gang, så det endte med at etter et år uten vikar så måtte vi ta flere timer med naturfag i fritimer og slikt, vi fikk aldri beskjed når læreren ikke kom heller, så vi satt jo bare der.

 

Det beste eksempelet på skolens inkompetanse var dog i fjor, da vi fikk beskjed om at det skulle komme en lærer kl 09:00 (vi hadde ventet siden kl 08:00), når klokka er 13:20 bestemmer de av oss som kan ta bussen seg for å dra hjem (grunnen til at vi ikke dro tidligere var fordi vi moret oss litt alle sammen). Det hadde seg dog slik at det satt igjen 2 stykke som tok bussen til Hvittingfoss (det går bare 4 busser om dagen) Og de sa at kl 15:15 (5 minutter før vi slutter) kommer hun dama fra ledelsen inn, tar fravær på alle som ikke er der og stikker igjen, hun fikk faen meg høre det dagen etterpå og fraværet ble slettet. Direkte respektløst.

Lenke til kommentar

*lang tekst*

Jeg opplevde det samme veldig ofte i førsteklasse på VGS. Heldigvis har det blitt skjerpings og lærerene har blitt innmari flinke til å gi beskjed om det ikke er time, eller at det er noe alternativ og lignende. Jeg hater at folk skal drive å sløse bort min tid. Som f.eks. venner som sier de skal komme, og jeg sitter og venter i flere timer og de aldri dukker opp.

Lenke til kommentar

Enig, hater det når venner gjør sånn, har heldigvis forbedra seg nå da.

 

Kan jo si at vi var mildt sagt overrasket når vi fikk vikar nå som Norsklæreren vår ble sykemeldt pga noe greier med hjertet. Men hun vi fik var ikke lærer og hadde ikke noen pedagogisk utdanning, hun hadde faktisk ikke en eneste ting i et klasserom og gjøre. Og alle som fikk rettet tentamen av henne gikk ned 1 til 3 karrakterer. Mens vi som fikk rettet det av den andre vikaren(som er norsklærer på skolen her) ble stående ca der vi var.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...