Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han er bifil. We've all known for a while. Eller, biseksuell, at least.
Eple got it right. Jeg er bi, og har ingen problemer med det. Føles bare veldig rart å skulle fortelle moren min om det, egentlig gitt grunnen at hun er morra mi. De aller fleste av vennene mine vet det og jeg gir et ærlig svar om noen spør.
Trenger du å fortelle henne det da? Vent til hun eventuelt spør. Er ikke noen grunn til å lage et tema av det ellers vel.

Jeg trenger så klart ikke. Tviler på at hun spør i nærmeste fremtid. Bare føles som om jeg er litt i et slags press hvor jeg ikke greier å snakke åpent med hu om en drit. Det kunne vært relevant for henne å vite det, så hun kanskje begynner å kjenne meg litt bedre.

Lenke til kommentar

Tja, da måtte jeg egentlig dratt noe sted. Er få interessante museum i området. :ermm: (+ at jeg ikke har bil)

Jeg har ikke bøker, selv om det er en drøm en dag i fremtiden å bygge meg et lite biblotek med klassiske, gamle bøker (er masse bøker i huset da, men det er typisk krim og overfladiske bøker)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg trenger så klart ikke. Tviler på at hun spør i nærmeste fremtid. Bare føles som om jeg er litt i et slags press hvor jeg ikke greier å snakke åpent med hu om en drit. Det kunne vært relevant for henne å vite det, så hun kanskje begynner å kjenne meg litt bedre.

Var det ikke en ny jente du traff?
Lenke til kommentar

Var det ikke en ny jente du traff?

Jo, det var det. Betyr ikke at jeg ikke har lyst at jeg og mamma skal kunne prate litt mer åpent om ting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...