L4r5 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hmmm... fri i to dager, hva gjør man egentlig midt på dagen? Spesielt når det er kun noen få andre venner som også har fri Finn frem kamera og gå på museum. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Han er bifil. We've all known for a while. Eller, biseksuell, at least.Eple got it right. Jeg er bi, og har ingen problemer med det. Føles bare veldig rart å skulle fortelle moren min om det, egentlig gitt grunnen at hun er morra mi. De aller fleste av vennene mine vet det og jeg gir et ærlig svar om noen spør.Trenger du å fortelle henne det da? Vent til hun eventuelt spør. Er ikke noen grunn til å lage et tema av det ellers vel. Jeg trenger så klart ikke. Tviler på at hun spør i nærmeste fremtid. Bare føles som om jeg er litt i et slags press hvor jeg ikke greier å snakke åpent med hu om en drit. Det kunne vært relevant for henne å vite det, så hun kanskje begynner å kjenne meg litt bedre. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Sol deg samtidig som du leser bok Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Tja, da måtte jeg egentlig dratt noe sted. Er få interessante museum i området. (+ at jeg ikke har bil) Jeg har ikke bøker, selv om det er en drøm en dag i fremtiden å bygge meg et lite biblotek med klassiske, gamle bøker (er masse bøker i huset da, men det er typisk krim og overfladiske bøker) Endret 31. mai 2010 av multisync Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg trenger så klart ikke. Tviler på at hun spør i nærmeste fremtid. Bare føles som om jeg er litt i et slags press hvor jeg ikke greier å snakke åpent med hu om en drit. Det kunne vært relevant for henne å vite det, så hun kanskje begynner å kjenne meg litt bedre. Var det ikke en ny jente du traff? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg trenger så klart ikke. Tviler på at hun spør i nærmeste fremtid. Bare føles som om jeg er litt i et slags press hvor jeg ikke greier å snakke åpent med hu om en drit. Det kunne vært relevant for henne å vite det, så hun kanskje begynner å kjenne meg litt bedre. Var det ikke en ny jente du traff? Jo, det var det. Betyr ikke at jeg ikke har lyst at jeg og mamma skal kunne prate litt mer åpent om ting. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 TPB suger hestemøkk nå. Search engine overloaded WHAT THE FUCK. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Not allowed subject :!: (BTW har hvert sånn i snart et år nå) Endret 31. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 I dag har det bare vært havet og meg. Vært ute i kano og fisket siden klokken 5 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Da har jeg dusjet Hva skjer i kveld? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg sitter å tenker på hva jeg skal bruke morradagen på Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Not allowed subject :!: Jo Wheelman ble furt i sta fordi TPB ble snakket om. Bare vent, disse postene blir bortført av aliens snart... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Tentamen i morgen Kommer til å gå så bajs Prøvde virkelig å øve, men jeg klarte ikke... what a waste Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Zoro: Tentamen i hvilket fag? Skal se film snart: "Youth In Revolt". Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Tentamen i morgen Kommer til å gå så bajs Prøvde virkelig å øve, men jeg klarte ikke... what a waste Eksamen i morgen... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 I dag har det bare vært havet og meg. Vært ute i kano og fisket siden klokken 5 Så deilig! Jeg har spilt Sims, jeg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Omfg parkour er så kjekt. At eg aldri har vurdert å prøva det tidligare! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg sitter å tenker på hva jeg skal bruke morradagen på Hvordan gikk fagprøven? Eller har den ikke vært? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 I dag har det bare vært havet og meg. Vært ute i kano og fisket siden klokken 5 Så deilig! Jeg har spilt Sims, jeg. Sims er gøy Spesielt 3-ern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg