L4r5 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Btw, hva skal jeg kalle de første som kom til Amerika? Altså, de som ikke var indianere? "The first settlers in america" er jo en løsning. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Det er where DID the Native Americans originate. Du kan droppe både from og presens. Jeez, det skal ikke mye til for å få en femmer now a days. Sikker på det? På norsk heter det jo "Hvor stammer de fra?", ikke "Hvor stammet de fra?". L4r5: jeg tenker helst på Leif Erikson & co. Endret 31. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Føler jeg skeia ut nå i sted da jeg joina klassekameratene mine på Dolly Dimples. Oh well, var verdt det, selv om jeg nå er fattigere enn jeg kunne tenkt meg å være. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Andre enn meg som synes reklamen på forumet er utrolig plagsom? I see no reklame Bruker internet explorer på skole-pc-en og opera på min vanlige. Men vurderer firefox, for opera er utrolig ustabilt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Sikker på det? På norsk heter det jo "Hvor stammer de fra?", ikke "Hvor stammet de fra?". Åja, my bad, jeg glemte at norsk og engelsk hadde identisk setningsoppbygning. (Ja, det var ironisk) Edit: Dobbelsjekket med mamma, og hun er enig med meg. Og ja, engelsk er morsmålet mitt. Endret 31. mai 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Sikker på det? På norsk heter det jo "Hvor stammer de fra?", ikke "Hvor stammet de fra?". Åja, my bad, jeg glemte at norsk og engelsk hadde identisk setningsoppbygning. (Ja, det var ironisk) Edit: Dobbelsjekket med mamma, og hun er enig med meg. Og ja, engelsk er morsmålet mitt. For det første; hvis engelsk er morsmålet ditt, kan du ikke forvente at jeg skal kunne det like godt som deg for å få en femmer på 1. klasse-nivå. Du trenger ikke bruke ironi og være nedlatende. For det andre; jeg tok et googlesøk, og det virker som om "do" brukes når det slenges på et "from" på slutten. Altså: Where do the Native Americans originate from? Where did the Native Americans originate? Kan det stemme? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Akkurat det vet jeg ikke om jeg vil uttale meg om, men det er slikt som min Engelsk Kultur og Litteratur-lærer ville kalt for klønete forumerling. "Originate" har på en måte en "from" inni seg i mitt hode, og derfor er et "from" veldig overflødig på slutten der. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Trodde aldri verden jeg kunne skrive slik oppgave i norsk, skriver om forfatteren Thorbjørn Egner. Har skrevet to sider nå jeg, stolt Endret 31. mai 2010 av Gjest Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Tudelu folkens. Da stikker jeg i dusjen (nei, dere får ikke se). Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Tudelu folkens. Da stikker jeg i dusjen (nei, dere får ikke se). You know the rules, pics or gtfo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvis vi ikke får se, kunne du like godt latt være å skrive at du skulle i dusjen. Det er som når Ida Wulff skriver i bloggen sin "Jeg sitter naken og spiser sushi, fy så varmt det er" med et bilde fra hodet og opp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ida hvem? Har vi fått en ny ida her? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Jasså, Bytex er keen på Wulffen. Bjeff bjeff Endret 31. mai 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) "Norges bloggdronning nummer 1", "Norges mest leste blogg" osv. Berta tjener 60k i mnd i sponsor og reklame. Jeg ser bare på bildene. www.idawulff.no Endret 31. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Lurer på om jeg skal dra hjem i stedet for å sitte på skolen ... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Han er bifil. We've all known for a while. Eller, biseksuell, at least. Eple got it right. Jeg er bi, og har ingen problemer med det. Føles bare veldig rart å skulle fortelle moren min om det, egentlig gitt grunnen at hun er morra mi. De aller fleste av vennene mine vet det og jeg gir et ærlig svar om noen spør. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Jeg vurderer å hoppe i dusjen og sukkerskrubbe hele meg sånn at jeg lukter digg, eller stå opp tidlig i morgen og gjøre det. Slikke sol, slikke sol! Edit: Jeg har så digg skille at jeg nesten burde ta bilde, men det er rimelig uanstendig. Endret 31. mai 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Han er bifil. We've all known for a while. Eller, biseksuell, at least.Eple got it right. Jeg er bi, og har ingen problemer med det. Føles bare veldig rart å skulle fortelle moren min om det, egentlig gitt grunnen at hun er morra mi. De aller fleste av vennene mine vet det og jeg gir et ærlig svar om noen spør.Trenger du å fortelle henne det da? Vent til hun eventuelt spør. Er ikke noen grunn til å lage et tema av det ellers vel. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Hmmm... fri i to dager, hva gjør man egentlig midt på dagen? Spesielt når det er kun noen få andre venner som også har fri Lurer på om jeg skal prøve å begynne å trene, eller kanskje sole meg hvis det blir fint vær Endret 31. mai 2010 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg