Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Programvare: Du sier det rett ut. Eller så venter du til du har flytta ut og sånn, om du tror det kommer til å gjøre livet ditt vanskelig. Det er jo en risiko å ta. Hvis du jevnt over har det vanskelig med legningen din, så kan de hjelpe deg med det, men de kan også stille seg totalt uforståelige og fryse deg ut av familien. Jeg tror ærlig talt ikke måten du sier det på har noe å si fra eller til.

Lenke til kommentar

"Internet Explorer har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne."

 

Yay for internet explorer og skole-pc...

 

Jobber med engelskprosjekt nå. Heter det

"Where does the Native Americans originate from?"

eller

"Where do the Native Americans originate from?"

Litt flaut at jeg ikke kan dette, spesielt med tanke på at jeg vipper mellom 5 og 6. :p

Det bør da være "do"?

Lenke til kommentar

Jobber med engelskprosjekt nå. Heter det

"Where does the Native Americans originate from?"

eller

"Where do the Native Americans originate from?"

Litt flaut at jeg ikke kan dette, spesielt med tanke på at jeg vipper mellom 5 og 6. :p

Det er where DID the Native Americans originate. Du kan droppe både from og presens. Jeez, det skal ikke mye til for å få en femmer now a days.
Lenke til kommentar

Jobber med engelskprosjekt nå. Heter det

"Where does the Native Americans originate from?"

eller

"Where do the Native Americans originate from?"

Litt flaut at jeg ikke kan dette, spesielt med tanke på at jeg vipper mellom 5 og 6. :p

Det bør da være "do"?

Jo, det var det jeg også trodde siden regelen sier "they do", men jeg vet at det er noen unntak som jeg ikke kan.

 

Btw, hva skal jeg kalle de første som kom til Amerika? Altså, de som ikke var indianere?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...