Lemon Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Eller gjør som en kamerat av meg: glem å tømme bukselommene før du legger buksa på vask, og la faren din finne en lapp der det står "Jon Ivar er ganske søt, ikke sant?". Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvordan forteller man foreldrene sine at man har en annen legning enn det de tror? Tja, kan vel komme som et sjokk, især siden du er sammen med ei jente. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Var? Kommer jo an på hvilken legning det er snakk om. Men vanligvis burde det gå greit. Er ingen fasitsvar annet enn å si det rett ut. Det varierer på hvor konservative og fobiske foreldrene hans er. Endret 31. mai 2010 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Var? Oh... Det er slutt ja... Da så. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvordan forteller man foreldrene sine at man har en annen legning enn det de tror? Mamma.. Mamma! MAMMA, hør her nå.. Jeg er homo. Eazy. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hmmm. Morsom dag på internett, i dag. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Kjedelig for eksen din Programvare, og få vite at du har blitt homo. .. eller "er" blir det vel. Endret 31. mai 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Han er bifil. We've all known for a while. Eller, biseksuell, at least. Endret 31. mai 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg skal ALDRI bruke balsam igjen aldri mista så mye hår i en hårvask noen gang Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvordan forteller man foreldrene sine at man har en annen legning enn det de tror? Gjør det Little Britain-style: http://www.youtube.com/watch?v=if7FuZaZ7ss Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Programvare: Du sier det rett ut. Eller så venter du til du har flytta ut og sånn, om du tror det kommer til å gjøre livet ditt vanskelig. Det er jo en risiko å ta. Hvis du jevnt over har det vanskelig med legningen din, så kan de hjelpe deg med det, men de kan også stille seg totalt uforståelige og fryse deg ut av familien. Jeg tror ærlig talt ikke måten du sier det på har noe å si fra eller til. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hva bør man ha med som mat på eksamen? Lyst på noe godt, men lurer på om ikke godteri er en dårlig ide. Kanskje jeg bare skal satse på brødskiver. Andre enn meg som synes reklamen på forumet er utrolig plagsom? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ny mp3 = ny musikk XP! -.- Og 80 gb hardisk, jippi kayeyh! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jobber med engelskprosjekt nå. Heter det "Where does the Native Americans originate from?" eller "Where do the Native Americans originate from?" Litt flaut at jeg ikke kan dette, spesielt med tanke på at jeg vipper mellom 5 og 6. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 "Internet Explorer har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." Yay for internet explorer og skole-pc... Jobber med engelskprosjekt nå. Heter det "Where does the Native Americans originate from?" eller "Where do the Native Americans originate from?" Litt flaut at jeg ikke kan dette, spesielt med tanke på at jeg vipper mellom 5 og 6. Det bør da være "do"? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Absolutt "do". Vi snakker jo om flertall her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Andre enn meg som synes reklamen på forumet er utrolig plagsom? I see no reklame Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jobber med engelskprosjekt nå. Heter det "Where does the Native Americans originate from?" eller "Where do the Native Americans originate from?" Litt flaut at jeg ikke kan dette, spesielt med tanke på at jeg vipper mellom 5 og 6. Det er where DID the Native Americans originate. Du kan droppe både from og presens. Jeez, det skal ikke mye til for å få en femmer now a days. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jobber med engelskprosjekt nå. Heter det "Where does the Native Americans originate from?" eller "Where do the Native Americans originate from?" Litt flaut at jeg ikke kan dette, spesielt med tanke på at jeg vipper mellom 5 og 6. Det bør da være "do"? Jo, det var det jeg også trodde siden regelen sier "they do", men jeg vet at det er noen unntak som jeg ikke kan. Btw, hva skal jeg kalle de første som kom til Amerika? Altså, de som ikke var indianere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg