Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moren og faren hans mener at lettsykkel er unødvendig, og at moped er saken, selv om han sier a han skal blodtrimme den.

Trimming er ikke lovlig en gang, og å gå via internett for å få penger er en feig metode syntes jeg, da er det bedre å jobbe for det.

Lenke til kommentar

Denne gutten prøver å få seg jobb. Som du kan lese på bloggen har han fått avslag på elkjøp :(

Forslag til hva slags firmaer som kanskje vil sponse en gutt med lettsykkel og lappen? Han har sin egen webside! http://phett.net/ Denne gutten har sendt en epost til Monster Energy.

Hvorfor i himmelens navn skulle noen sponse deg med lettsykkel og lappen?

Ikke alt. Bare små summer, for å nå målet :)

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

En jeg kjenner er ekspert på trimmin av moped og alt annet med moped. Blodtrimme er bare fornavnet på det han får ut av en skralleting som moped. Selv hadde jeg spart til bil og lappen...

Finnes det er phet Mario versjon til GBA?

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Moren og faren hans mener at lettsykkel er unødvendig, og at moped er saken, selv om han sier a han skal blodtrimme den.

Trimming er ikke lovlig en gang, og å gå via internett for å få penger er en feig metode syntes jeg, da er det bedre å jobbe for det.

Feigt? Så lenge folk er villig til å betale han penger, så må han gjerne få tjene penger på den måten han vil.

Denne gutten prøver å få seg jobb. Som du kan lese på bloggen har han fått avslag på elkjøp :(

Forslag til hva slags firmaer som kanskje vil sponse en gutt med lettsykkel og lappen? Han har sin egen webside! http://phett.net/ Denne gutten har sendt en epost til Monster Energy.

Jeg gjentar, hvorfor skulle bedrifter sponse deg med lettsykkel og lappen? Bare små summer?

Ellers er det teit å omtale seg selv i tredje person.

Lenke til kommentar

Feigt? Så lenge folk er villig til å betale han penger, så må han gjerne få tjene penger på den måten han vil.

Jeg gjentar, hvorfor skulle bedrifter sponse deg med lettsykkel og lappen? Bare små summer?

Ellers er det teit å omtale seg selv i tredje person.

Du kan jo tenke deg hvordan verden ville vært hvis alle skulle fått internett til å betale lappen for seg!

Lenke til kommentar

u kan jo tenke deg hvordan verden ville vært hvis alle skulle fått internett til å betale lappen for seg!

Jeg ser ingen problemer med at alle forsøker å få internett til å betale lappen for seg. Det fører jo bare til at ingen tjener penger på det, og så slutter de. Eller så er noen flinkere enn andre, og de klarer det. Så lenge de gjør det ærlig og redelig så ser jeg virkelig ikke hva som er galt med det.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...