Sk!ppy Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Forslag til hva slags firmaer som kanskje vil sponse en gutt med lettsykkel og lappen? Han har sin egen webside! http://phett.net/ Denne gutten har sendt en epost til Monster Energy. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Forslag til hva slags firmaer som kanskje vil sponse en gutt med lettsykkel og lappen? Han har sin egen webside! http://phett.net/ Denne gutten har sendt en epost til Monster Energy. Moren og faren hans er jo en start Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Moren og faren hans mener at lettsykkel er unødvendig, og at moped er saken, selv om han sier a han skal blodtrimme den. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Moren og faren hans mener at lettsykkel er unødvendig, og at moped er saken, selv om han sier a han skal blodtrimme den. Trimming er ikke lovlig en gang, og å gå via internett for å få penger er en feig metode syntes jeg, da er det bedre å jobbe for det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Forslag til hva slags firmaer som kanskje vil sponse en gutt med lettsykkel og lappen? Han har sin egen webside! http://phett.net/ Denne gutten har sendt en epost til Monster Energy. Hvorfor i himmelens navn skulle noen sponse deg med lettsykkel og lappen? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Denne gutten prøver å få seg jobb. Som du kan lese på bloggen har han fått avslag på elkjøp Forslag til hva slags firmaer som kanskje vil sponse en gutt med lettsykkel og lappen? Han har sin egen webside! http://phett.net/ Denne gutten har sendt en epost til Monster Energy. Hvorfor i himmelens navn skulle noen sponse deg med lettsykkel og lappen? Ikke alt. Bare små summer, for å nå målet Endret 31. mai 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Denne gutten prøver å få seg jobb. Som du kan lese på bloggen har han fått avslag på elkjøp Bli avisbud da! Penger kommer sakte men sikkert inn da! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) En jeg kjenner er ekspert på trimmin av moped og alt annet med moped. Blodtrimme er bare fornavnet på det han får ut av en skralleting som moped. Selv hadde jeg spart til bil og lappen... Finnes det er phet Mario versjon til GBA? Endret 31. mai 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Moren og faren hans mener at lettsykkel er unødvendig, og at moped er saken, selv om han sier a han skal blodtrimme den. Trimming er ikke lovlig en gang, og å gå via internett for å få penger er en feig metode syntes jeg, da er det bedre å jobbe for det. Feigt? Så lenge folk er villig til å betale han penger, så må han gjerne få tjene penger på den måten han vil. Denne gutten prøver å få seg jobb. Som du kan lese på bloggen har han fått avslag på elkjøp Forslag til hva slags firmaer som kanskje vil sponse en gutt med lettsykkel og lappen? Han har sin egen webside! http://phett.net/ Denne gutten har sendt en epost til Monster Energy. Hvorfor i himmelens navn skulle noen sponse deg med lettsykkel og lappen? Ikke alt. Bare små summer, for å nå målet Jeg gjentar, hvorfor skulle bedrifter sponse deg med lettsykkel og lappen? Bare små summer? Ellers er det teit å omtale seg selv i tredje person. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Moren og faren hans mener at lettsykkel er unødvendig, og at moped er saken, selv om han sier a han skal blodtrimme den. Trimming er ikke lovlig en gang, og å gå via internett for å få penger er en feig metode syntes jeg, da er det bedre å jobbe for det. Feigt? Så lenge folk er villig til å betale han penger, så må han gjerne få tjene penger på den måten han vil. Denne gutten prøver å få seg jobb. Som du kan lese på bloggen har han fått avslag på elkjøp Forslag til hva slags firmaer som kanskje vil sponse en gutt med lettsykkel og lappen? Han har sin egen webside! http://phett.net/ Denne gutten har sendt en epost til Monster Energy. Hvorfor i himmelens navn skulle noen sponse deg med lettsykkel og lappen? Ikke alt. Bare små summer, for å nå målet Jeg gjentar, hvorfor skulle bedrifter sponse deg med lettsykkel og lappen? Bare små summer? Ellers er det teit å omtale seg selv i tredje person. Du kan jo tenke deg hvordan verden ville vært hvis alle skulle fått internett til å betale lappen for seg! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Kjør quotes i spoiler når de blir lange. Takk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) u kan jo tenke deg hvordan verden ville vært hvis alle skulle fått internett til å betale lappen for seg! Jeg ser ingen problemer med at alle forsøker å få internett til å betale lappen for seg. Det fører jo bare til at ingen tjener penger på det, og så slutter de. Eller så er noen flinkere enn andre, og de klarer det. Så lenge de gjør det ærlig og redelig så ser jeg virkelig ikke hva som er galt med det. Endret 31. mai 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Ny mp3 = ny musikk Endret 31. mai 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Du vet at det er ulovelig å laste ned musikk? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Du vet at det er ulovelig å laste ned musikk? Ikke nødvendigvis, nei. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Nei, men om jeg tar ikke helt feil er det der ulovlig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det kan godt hende. Det kan også være kjøpt, og at jeg laster det ned via en BitTorrent-klient. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Kan du bevise at det er lovlig lastet ned? Jeg kan bevise at det IKKE er. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Kan du bevise at det er lovlig lastet ned? Jeg kan bevise at det IKKE er. Be my guest, Eivind. The Kinks Er råbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg