Slimda Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 "she dresses in black every day, she keeps her hair simple and plain. she never wears makeup, no one would care if she did anyway." ...54 translations later we get: "Black every day, it's easy to understand products." Interessant. Bad translator liker ikke Dream Theater-tekster. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Original text: "Once upon a time" ...54 translations later we get: "High" Moro "Damn it Dou Niu" ...54 translations later we get: "Oh, the New owner." :!: Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Slutta tidlig på skolen i dag, det er alltid deilig. Så film i historie timen, var grei nok den, men den dro alt noe så jævlig ut. Handlet om hvordan Colombus oppdaget Amerika. btw, hvor lang tid pleier det å ta før avataren oppdaterer seg? Endret 31. mai 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Slutta tidlig på skolen i dag, det er alltid deilig. Så film i historie timen, var grei nok den, men den dro alt noe så jævlig ut. Handlet om hvordan Colombus oppdaget Amerika. btw, hvor lang tid pleier det å ta før avataren oppdaterer seg? Press: F5 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 btw, hvor lang tid pleier det å ta før avataren oppdaterer seg? Høyreklikk på bildet --> Vis bilde --> Oppdater/f5 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Deilig å slippe skriftlig eksamen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Da er det snart på tide med film nummer tre for dagen. Så forferdlig bortkastet det er å komme på skolen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Er ikke helt sikker på om jeg liker nye albumet til Pendulum. Er jo noen kule sanger da. Men de har blitt altfor fløtepusete. Mye bedre det de gjorde før. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 btw, hvor lang tid pleier det å ta før avataren oppdaterer seg? Høyreklikk på bildet --> Vis bilde --> Oppdater/f5 Evt: CTRL+F5 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Gah, har et jævla irriterende problem på pc'en min nå, hver gang jeg skal lagre noe ,si et bilde eller noe, så lister den alle mapper o.l. mot alfabetisk rekkefølge altså å-a, noen som vet hvordan jeg retter på dette (for godt), fordi jeg starter å gå lei av å gå inn i detaljer å rette det opp hele tiden. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 WHY GOD WHY! bla bla... Fin avatar, men gjorde den enda bedre Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Er ikke noen som har et stor Ghanesisk flagg å låne meg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Er ikke noen som har et stor Ghanesisk flagg å låne meg? Nei, med de selger her. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Gah, har et jævla irriterende problem på pc'en min nå, hver gang jeg skal lagre noe ,si et bilde eller noe, så lister den alle mapper o.l. mot alfabetisk rekkefølge altså å-a, noen som vet hvordan jeg retter på dette (for godt), fordi jeg starter å gå lei av å gå inn i detaljer å rette det opp hele tiden. I know how, men det blir veldig off-topic i denne tråden, PM meg for min MSN. evnt. PM meg så skal jeg svare på problemet Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ingenting er off topic i denne tråden! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ingenting er off topic i denne tråden! Jo. * Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Takk for det Coldice, og takk til Petter for å legge til ramme på Avataren min Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Er ikke noen som har et stor Ghanesisk flagg å låne meg? Nei, med de selger her. Tror ikke jeg har tid til å vente på det. Trenger det innen neste fredag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Hvis det er viktig kan det jo hende de sender med ekspress-post. Ellers kan du kontakte den ghanesiske ambassaden. Jeg vet at en del ambassader er veldig behjelpelige med skolearbeid og lignende. Edit: Men dette er kanskje VM-greier? I så fall vet jeg ikke, men kan jo hende ambassaden kan hjelpe. Endret 31. mai 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg