Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

"she dresses in black every day, she keeps her hair simple and plain. she never wears makeup, no one would care if she did anyway."

...54 translations later we get:

"Black every day, it's easy to understand products."

Interessant. Bad translator liker ikke Dream Theater-tekster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutta tidlig på skolen i dag, det er alltid deilig. Så film i historie timen, var grei nok den, men den dro alt noe så jævlig ut. Handlet om hvordan Colombus oppdaget Amerika.

btw, hvor lang tid pleier det å ta før avataren oppdaterer seg?

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Slutta tidlig på skolen i dag, det er alltid deilig. Så film i historie timen, var grei nok den, men den dro alt noe så jævlig ut. Handlet om hvordan Colombus oppdaget Amerika.

btw, hvor lang tid pleier det å ta før avataren oppdaterer seg?

Press: F5 :)

Lenke til kommentar

Gah, har et jævla irriterende problem på pc'en min nå, hver gang jeg skal lagre noe ,si et bilde eller noe, så lister den alle mapper o.l. mot alfabetisk rekkefølge altså å-a, noen som vet hvordan jeg retter på dette (for godt), fordi jeg starter å gå lei av å gå inn i detaljer å rette det opp hele tiden.

Lenke til kommentar

Gah, har et jævla irriterende problem på pc'en min nå, hver gang jeg skal lagre noe ,si et bilde eller noe, så lister den alle mapper o.l. mot alfabetisk rekkefølge altså å-a, noen som vet hvordan jeg retter på dette (for godt), fordi jeg starter å gå lei av å gå inn i detaljer å rette det opp hele tiden.

I know how, men det blir veldig off-topic i denne tråden, PM meg for min MSN.

evnt. PM meg så skal jeg svare på problemet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...