Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Bedre?

Nei, for snus smaker faktisk godt, det er ikke ekkelt. Det blir som å si at jenter egentlig er ganske ekkelt, noe som ikke stemmer i det hele tatt. Men jeg holder dog på å slutte med snus, jenter har jeg ikke tenkt å slutte med, i alle fall ikke med det første. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice, same, høres spennende ut. Men Finnmark kan jo bli litt.. trist? Har aldri vært der, men ser for meg ødeland. Tar jeg feil?

Spørs jo helt hvor du bor, nå skal jo jeg bo i Alta siden jeg kommer derifra, og det er jo en ganske så sentral og god by.

Lenke til kommentar
Tror ikke Sjur skal uttale seg i det hele tatt, egentlig. :ph34r:
Hva nå?
Nei nå kan du lure! :ph34r:

Bwahahaha! :ph34r:

Får være måte på hva man gidder.

Nei, på tide å finne ut om det er varmt nok til å gå med kortbukse eller ei i dag. Hersens midt-Norge. -_-

Ang. snus er det litt gøy at jeg kjenner flere jenter som snuser (hovedsaklig Skruf stärk / extra stärk) enn jeg kjenner gutter som snuser. De fleste røyker, eller har kutta totalt. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

nå skal jo jeg bo i Alta siden jeg kommer derifra, og det er jo en ganske så sentral og god by.

Alta sentralt?

Jada..så..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg snakker om at Alta er veldig sentralt til å ligge i Finnmark! Var det vanskelig å skjønne eller?

I like your rage.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...