Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det bare meg som hater bassintroen til No More Tears? Har ikke hørt den. Men bassintroer er som oftest digg, så vi sier: "Ja, du er den eneste!". Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vi har cosylan i medisinskapet. Dere har gitt meg idéer. Vi kan døgne og poste fylleposter her i hele natt! Hi5! whei ahedd ofg yu, hehhha Ok, here we go! *bøtte neppå* Er det bare meg som hater bassintroen til No More Tears? Blir helt gæren når jeg hører den. Hater? Whyes? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det bare meg som hater bassintroen til No More Tears? Har ikke hørt den. Men bassintroer er som oftest digg, så vi sier: "Ja, du er den eneste!". Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Aww. *Synes synd på* =(. Vil du være morfinet mitt? Klassisk =D. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hmm. Fikk lyst til å slutte på skolen igjen... *höre på musikk* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Litt kjedelig var den, men.. hate? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Klassisk =D. Alt dette pillesnakket ga meg lyst til å sette på jefferson airplane Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Litt kjedelig var den, men.. hate? Sette på Crazy Train! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Klassisk =D. Alt dette pillesnakket ga meg lyst til å sette på jefferson airplane Hva med denne? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Litt kjedelig var den, men.. hate? Jeg vet ikke, men det jeg blir bare helt utrolig ukomfortabel av å høre den. Kjedelig er jeg veldig enig i, men det er mer, AAAAHHHH!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er lov å spole vettu. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Remember what the door mouse said. Feeeeeeed your heeeeeeeeaaaaaaad! *gaule med* Endret 9. februar 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Åh. Jeg begynte å tenke på introen på Stress. Høres ut som en brønnøyværing. Helt rå rytme. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det bare meg som hater bassintroen til No More Tears? Har ikke hørt den. Men bassintroer er som oftest digg, så vi sier: "Ja, du er den eneste!". Hva mener du? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva mener du? Ikke helt min stil, nei. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ikke helt min stil, nei. Gjør det ikke mindre bra. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det bare meg som hater bassintroen til No More Tears? Har ikke hørt den. Men bassintroer er som oftest digg, så vi sier: "Ja, du er den eneste!". Hva mener du? Holder meg til Randy Rhoads her. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ikke helt min stil, nei. Gjør det ikke mindre bra. Har da aldri sagt at det er "mindre bra", jeg liker det ikke, andre får ha sin mening. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ikke helt min stil, nei. Gjør det ikke mindre bra. Har da aldri sagt at det er "mindre bra", jeg liker det ikke, andre får ha sin mening. Hvorfor skriver du som om du var edru? Har du ikke gått løs på hostesaften? Det har jeg nå! ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvorfor skriver du som om du var edru? Har du ikke gått løs på hostesaften? Det har jeg nå! ^^ Cosylan? :!: Du kommer til å slokne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg