Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg allerede til å utnytte webtv + pappa sitt latterlige satelittabbo til å se alle de nasjonale finalene som jeg kan. Lemon: Du er invitert om du vil, jeg har en .swf med Epic Sax Guy og to flatskjermer.

I'll be there! Jeg er så glad for at jeg ikke er den eneste som faktisk likte Frankrikes bidrag i år. :D

Sameboe: MGP-forumfest, ja... Høres gøy ut. Jeg kan være tilbøyelig til å stille stua til disposisjon. Kommer til å kreve at folk ifører seg glitrende gevanter, da.

DemonFudge: Tihihi.

Lenke til kommentar

Da fyller jeg 19 år

Noen tips til hva jeg kan fylle dagen med

Hjelp 19 personer du ikke kjenner. En person for hvert år du fyller. Det kan være alt fra å hjelpe dem med varer til å guide dem til et sted de ikke finner frem selv eller lignende. Du skjønner greia. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Da fyller jeg 19 år

Noen tips til hva jeg kan fylle dagen med

Hjelp 19 personer du ikke kjenner. En person for hvert år du fyller. Det kan være alt fra å hjelpe dem med varer til å guide dem til et sted de ikke finner frem selv eller lignende. Du skjønner greia.

Fin den :) Kanskje oppsøke enslige eldre folk. Blir veldig random, men de setter sikkert pris på company

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...