Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kan ikke si jeg misunner deg for det der egentlig siden det er en "norm" at jenter i dag skal ha langt hår.

Er glad jeg kan spare meg tid og stress og bare dra over med maskin og ikke tenke på det kanskje en gang i mnd.

Fy søren, så deilig det må være. Lekte litt med tanken etter å ha sett V for Vendetta, men Petter har lagt ned veto. :wee:

Ajaco: Forumet er hore.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ustabilt programvare som forumet kjører med massiv økning i mysql-aktivitet eller så er det webdeal som hoster forumet som kanskje trenger en oppdatering.

IPB 3.1 er rett rundt hjørnet og kan kanskje hjelpe litt på akkurat dette problemet forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Fy søren, så deilig det må være. Lekte litt med tanken etter å ha sett V for Vendetta, men Petter har lagt ned veto. :wee:
Det er awsome å klippe deg etter å ha hatt langt hår dog man får litt fantomsmerter etterpå :(

Det tror jeg på! Spesielt når håret rekker til midt på ryggen. :wee:

Lenke til kommentar
Det er awsome å klippe deg etter å ha hatt langt hår dog man får litt fantomsmerter etterpå :(

Klipte meg selv for 2 uker siden, var hærlig å bli kvitt det om sommeren, også fordi jeg har veldig fyldigt hår.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal finne gampen min, og ta meg en tur i det ville vesten (Red Dead Redemption).

Bastard. Daaa finner jeg fram "Til fots gjennom Alaska" med Monsen.

Skal skaffe meg RDR etterhvert altså. Skulle tenkt på det før jeg kjøpte meg Just Cause 2. Sukk.

Oh well! *sette på litt te-vann*

Kunne godt ha tenkt deg i tilknytning til Bandidos eller lignende organisasjoner.

Jajo, sluttet å gå med visse hodeplagg fordi det ble for mange spørsmål om akkurat det.

Men så vet jeg du egentlig er en føltepus så ;)

Hysj da. :blush:

Men en må absolutt få til noe slikt før du forlater sivilisasjonen for godt ;)

Det skal vi nok garantert få til! :fun:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

DemonFudge: Hehe. Du har noe å se fram til iallfall. :)

Er forresten "1984" (boken, altså) like bra som folk skal ha det til? Trenger nytt lestoff da jeg snart er ferdig med "The Lost Symbol".

Endret av Sidious
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er forresten "1984" (boken, altså) like bra som folk skal ha det til? Trenger nytt lestoff da jeg snart er ferdig med "The Lost Symbol".

Animal Farm er bedre, og min personlige favoritt.

Lenke til kommentar
Skal være i Oslo neste uke, noen som har lyst å finne på noe? Skal visst være ganske fint vær :)

Når er det du er i byen?

Hodet ditt kommer til å bli 10kg lettere :p

Kunne godt ha tenkt deg i tilknytning til Bandidos eller lignende organisasjoner.

Jajo, sluttet å gå med visse hodeplagg fordi det ble for mange spørsmål om akkurat det.

Men en må absolutt få til noe slikt før du forlater sivilisasjonen for godt ;)
Det skal vi nok garantert få til! :fun:
Kan forestille meg den ja :lol:

Du må gi lyd ifra deg når du har anledning :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...