Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Haha, det var deg ja. Kom nærmere og nærmere og jeg tenkte "Jøss, er ikke det der Gisle?"

Tenkte du ikke kjente meg igjen på grunn av skjegget, men du gjorde det allikevel altså. :wee:

 

Sk!ppy: B-Real bor i Ås og jeg bor i Ytre Enebakk. Jeg har bodd i Ski i 23 år da, så er ikke helt ukjent med byen. :wee:

 

Wheelman: Jaggu. Jeg må få ræva mi på et forumtreff snart føler jeg. Hvertfall før jeg flytter igjen.

Fack man..men den bilen og skjegg har jeg sett på treskallen før så det var da ikke så vanskelig ;)

 

Vel, kan vel alltids gjøre som nå på fredagen og spise en god middag (biffen var JÆVLIG god :drool:) og sitte å prate drit resten av kvelden med øl til en billig penge :D

 

Nårtid er det du planlegger å bevege på deg egentlig? :(

Verden er liten!
You god that right.

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fack man..men den bilen og skjegg har jeg sett på treskallen før så det var da ikke så vanskelig ;)

Vel, kan vel alltids gjøre som nå på fredagen og spise en god middag (biffen var JÆVLIG god :drool:) og sitte å prate drit resten av kvelden med øl til en billig penge :D

Nårtid er det du planlegger å bevege på deg egentlig? :(

MEN JEG HAR SOTA RUTER PÅ BILEN JO OG DA SKAL DU LIKSOM BLI REDD.

 

Jeg så du snudde deg fælt, så jeg tenkte at du enten ble jævlig redd eller at du tenkte "Jøss, Fudge jo. HM!"

 

Blir gjerne med på noe sånt jeg, men det må drøye et par uker isåfall. Har et par fine utgifter nå framover. :/

 

Regner med at jeg flytter i august/september en gang. Skal opp om et par uker og avtale leie osv.

 

Blir noe deilig, gå fra å betale 7000 kr i måneden som jeg betaler nå til rundt 1500 kr.

Lenke til kommentar
MEN JEG HAR SOTA RUTER PÅ BILEN JO OG DA SKAL DU LIKSOM BLI REDD.

 

Jeg så du snudde deg fælt, så jeg tenkte at du enten ble jævlig redd eller at du tenkte "Jøss, Fudge jo. HM!"

 

Blir gjerne med på noe sånt jeg, men det må drøye et par uker isåfall. Har et par fine utgifter nå framover. :/

 

Regner med at jeg flytter i august/september en gang. Skal opp om et par uker og avtale leie osv.

 

Blir noe deilig, gå fra å betale 7000 kr i måneden som jeg betaler nå til rundt 1500 kr.

Haha, vel..frankly mann...du så litt skummel ut der du kjørte forbi,må ærlig innrømme det. Kunne godt ha tenkt deg i tilknytning til Bandidos eller lignende organisasjoner. Men så vet jeg du egentlig er en føltepus så ;)

 

Vet den der...jeg tok å skeiet ut og kjøpte telefonen og dro på byen og SÅ betalte jeg regningene :wee:

Får en grei mnd sammenlignet med de andre da det var 2000kr å leve på for en mnd.

Men en må absolutt få til noe slikt før du forlater sivilisasjonen for godt ;)

Mitt er en stor floke :ermm:
Etter det jeg kan erindre så har du vel et sånn klassisk flokehår også eller er jeg helt på vidden?

 

 

 

Lenke til kommentar

Nyhus, faktisk, den smakte ikke godt i dag. Pleier å smake bedre. SÅ DET SÅ.

Har hørt hvor fantastisk bra den er fra bazukh, clvn og kittycat i flere år, så da jeg prøvde den i går var skuffelsen bra stor. Fyfaen så stusselig. Smakte grillkrydder blandet med gamle grønnsaker og kjip saus, og pitaen smakte søtelig og rart. Kebabishtalerkengreia med pommes frites var derimot mye bedre.

Lenke til kommentar
Mitt er en stor floke :ermm:
Etter det jeg kan erindre så har du vel et sånn klassisk flokehår også eller er jeg helt på vidden?

Jepp, hvis jeg ikke grer det på.. 1 dag.. blir det en stor floke. Og hvis jeg da ikke grer det blir det enda værre, og sånn går det.

Lenke til kommentar
Mitt er en stor floke :ermm:
Etter det jeg kan erindre så har du vel et sånn klassisk flokehår også eller er jeg helt på vidden?
Jepp, hvis jeg ikke grer det på.. 1 dag.. blir det en stor floke. Og hvis jeg da ikke grer det blir det enda værre, og sånn går det.
Kan ikke si jeg misunner deg for det der egentlig siden det er en "norm" at jenter i dag skal ha langt hår.

Er glad jeg kan spare meg tid og stress og bare dra over med maskin og ikke tenke på det kanskje en gang i mnd.

 

Jeg har allerede laget middag i dag på jobb i dag, Greske kjøttkaker med tzatziki og stekte poteter til med nystekt gulrotkake til dessert så det blir pølse og makaroni til meg i dag. Ufattelig stress å måtte være kreativ i matlagingen når du kommer ifra jobb og har allerede laget et stort måltid :(

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...