Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vi har cosylan i medisinskapet. Dere har gitt meg idéer. Vi kan døgne og poste fylleposter her i hele natt! Hi5! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 alt jeg har er zyrtec og ibux, ikke noe gøy akuratt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vi har cosylan i medisinskapet. Dere har gitt meg idéer. Vi kan døgne og poste fylleposter her i hele natt! Hi5! haha... dere hadde sovna halveis i flaska Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vi har cosylan i medisinskapet. Dere har gitt meg idéer. Vi kan døgne og poste fylleposter her i hele natt! Hi5! Jeg har fire øl og heftige smertepiller! (eller kanskje ikke så lurt..) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oi. Cosylan hørtes kjent ut. Kanskje jeg har drukket hostesaft allikevel. Det er ekstremt søvndyssende, sant? Og smaker lakris? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 alt jeg har er zyrtec og ibux, ikke noe gøy akuratt Så kjedelig Oo. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei nå skal jeg bevege meg opp i lik kistesimulatoren og sove noen timer... Oppfør dere fint mens hu mor sover. Og la cosylanen stå!!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vi har cosylan i medisinskapet. Dere har gitt meg idéer. Vi kan døgne og poste fylleposter her i hele natt! Hi5! whei ahedd ofg yu, hehhha Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Så det så. Haha. Har du den enda? ------------ Haha! redd for inbrudd nå! Du får være sterk, så kanskje de ikke sniker seg inn og voldtar deg i samme slengen :!: se når den er skrevet da 07/10-2005 : 12:11 Trodde jeg svarte på den her jeg Jepp Men det gjorde du ikke Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei nå skal jeg bevege meg opp i lik kistesimulatoren og sove noen timer... Oppfør dere fint mens hu mor sover. Og la cosylanen stå!!! Jada mamma. Sov godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Oi. Cosylan hørtes kjent ut. Kanskje jeg har drukket hostesaft allikevel. Det er ekstremt søvndyssende, sant? Og smaker lakris? Stemmer det. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har drømt at jeg kommer på skolen og begynner å røyke en sigar i klasserommet og snakket læreren (han stod ved siden av meg) Om hvor liten, tjukk og skallet han var Det gjorde jeg en god stund helt til jeg våknet Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Stemmer det. Å. Det er utrolig digg. Tok det før en engelsktentamen en gang, og sov over halve tentamenen etter at jeg bare såvidt hadde kommet meg av bussen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Så kjedelig Oo. Ja, jeg har ikke morfin engang Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har drømt at jeg kommer på skolen og begynner å røyke en sigar i klasserommet og snakket læreren (han stod ved siden av meg) Om hvor liten, tjukk og skallet han var Det gjorde jeg en god stund helt til jeg våknet Jeg tror det bør kalles LSD-drømmer/syredrømmer. Ja, det høres tøft ut. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Så kjedelig Oo. Ja, jeg har ikke morfin engang Aww. *Synes synd på* =(. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg tror det bør kalles LSD-drømmer/syredrømmer. Ja, det høres tøft ut. QTF, håper bare jeg slipper flere LSD-mareritt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det bare meg som hater bassintroen til No More Tears? Blir helt gæren når jeg hører den. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Aww. *Synes synd på* =(. Vil du være morfinet mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg