Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært oppe og lekt med nevøene mine, vært ute i solen, gått en tur, lekt med Daddy (valpen til naboen, halvt border collie, halvt rottweiler, oppkalt etter sangen "My Heart Belongs to Daddy") og slikket litt sol, samt vært på bensinstasjonen og spist is. Nå vurderer jeg å gå ut en tur igjen.

Lenke til kommentar

Som dere klager. Jeg var opppe av meg selv klokka 8 ferdig uthvilt. Hivde i meg frokost og rydda hemsen. Lekte fjortis med pc-en og lagde juletre, spiste lunsj og dalla rundt med diverse hjemme her også dro jeg på trening. Og alt dere har gjort er å ligge i senga og klage på at dere er sulten :p ?

Lenke til kommentar

Haha, det var deg ja. Kom nærmere og nærmere og jeg tenkte "Jøss, er ikke det der Gisle?"

Tenkte du ikke kjente meg igjen på grunn av skjegget, men du gjorde det allikevel altså. :wee:

Sk!ppy: B-Real bor i Ås og jeg bor i Ytre Enebakk. Jeg har bodd i Ski i 23 år da, så er ikke helt ukjent med byen. :wee:

Wheelman: Jaggu. Jeg må få ræva mi på et forumtreff snart føler jeg. Hvertfall før jeg flytter igjen.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...