Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cosylan ja! Det smaker jo kuksaft blanda med sprit! :sick:

For faen! Det er morfin i den jævelen! Drekka på så blir du på en snurr!

Seriøst?

Læreren min gikk og drakk en hel en på skolen en dag fordi han hosta sånn.

Syns det var litt rart at han mente fotosyntesen var det samme som en bilde-kollasj. :p

Lenke til kommentar
Så det så.

Haha. Har du den enda?

------------

Haha! redd for inbrudd nå! Du får være sterk, så kanskje de ikke sniker seg inn og voldtar deg i samme slengen :!:

se når den er skrevet da :p

07/10-2005 : 12:11

Trodde jeg svarte på den her jeg :(

Lenke til kommentar
Seriøst?

Syns det var litt rart at han mente fotosyntesen var det samme som en bilde-kollasj. :p

Ja seriøst. Prøv å drikke en halv flaske eller mer og du blir sittende å klø på deg selv, føle deg sykt filosofisk og ha det ganske bra.

Eller forresten; la være. Det er ikke bra for deg.

Lenke til kommentar
Seriøst?

Ja seriøst. Prøv å drikke en halv flaske eller mer og du blir sittende å klø på deg selv, føle deg sykt filosofisk og ha det ganske bra.

Eller forresten; la være. Det er ikke bra for deg.

Vurder sterkt å gjøre det i natt, men er det virkelig så skadelig?

Lenke til kommentar

Sykeste drømmen jeg har hatt er når jeg var på skolen (som var bare ruiner) og det var krig i landet, så jeg hadde en AK47 og repellet nazier sammen med bestevennen min. Det hele var utrolig hektisk. Etter det tok vi heisen nede til kjelleren på skolen. Den var vel 10 etasjer under bakken, og naturfagslæreren bodde der og hadde et digert laboratorium/botanisk hage. Hele klassen hadde barikadert seg i dette gigantiske gal-forsker-hangout'et og vi socializet der en stund før alle skulle legge seg. En annen venn av meg hoppet så ned fra en sofa og landet på en dracco-head og fikk kjempevondt i foten. Når jeg la meg til å sove i drømmen våkna IRL-meg.

Jeg tror jeg hadde sett Der Untergang og spilt masse Gears of War før drømmen, men jeg tror ikke at jeg hadde fått i meg noe suspekt.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...