Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dro den ultimate fail forrige torsdag. Skulle hoppe ut i fra en klippe og på et seljetre sånn at det bøyde seg og jeg ville "dale" ned på bakken. Når jeg traff treet så kom jeg med beina på hver sin side av treet slik at jeg slo utstyret noe voldsomt. Og som om det ikke var nok så knakk treet og jeg landet med pungen på en liten stubbe. Var temmelig smertefullt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha :D Snikende tiger SKjult drage :ph34r:

Minner meg på da jeg stod med beina fra hverandre som en anna idiot på utsida MIX på 17. mai. SÅ løper en bunadkledd jente mellom beina mine, og skallen hennes snurter testiklene mine :hrm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dro den ultimate fail forrige torsdag. Skulle hoppe ut i fra en klippe og på et seljetre sånn at det bøyde seg og jeg ville "dale" ned på bakken. Når jeg traff treet så kom jeg med beina på hver sin side av treet slik at jeg slo utstyret noe voldsomt. Og som om det ikke var nok så knakk treet og jeg landet med pungen på en liten stubbe. Var temmelig smertefullt.

er du steril nå?

Lenke til kommentar

hahahahaa.. + for den :D

haha :D Snikende tiger SKjult drage :ph34r:

Minner meg på da jeg stod med beina fra hverandre som en anna idiot på utsida MIX på 17. mai. SÅ løper en bunadkledd jente mellom beina mine, og skallen hennes snurter testiklene mine :hrm:

ekke greit å være mannfolk nei :cool: hehe

Lenke til kommentar

er du steril nå?

Alt funker enda :)

Lenke til kommentar

Da har jeg vært på gåtur og kjøpt is :D Nom om. Noen som har kake?

Jeg har is, oreo's og sjokoladefondant. Sistnevnte kan kanskje telles som kake, kan det ikke?

Nom, ja :D Kake er godt.

Skal grille i dag, også funker ikke engangsgriller -.-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...