Aleks Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Dro den ultimate fail forrige torsdag. Skulle hoppe ut i fra en klippe og på et seljetre sånn at det bøyde seg og jeg ville "dale" ned på bakken. Når jeg traff treet så kom jeg med beina på hver sin side av treet slik at jeg slo utstyret noe voldsomt. Og som om det ikke var nok så knakk treet og jeg landet med pungen på en liten stubbe. Var temmelig smertefullt. 1 Lenke til kommentar
Moff Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 haha Snikende tiger SKjult drage Minner meg på da jeg stod med beina fra hverandre som en anna idiot på utsida MIX på 17. mai. SÅ løper en bunadkledd jente mellom beina mine, og skallen hennes snurter testiklene mine 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg får vondt dypt inn i sjelen når jeg ser dette bildet: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 snicker (snik′ər) intransitive verb to laugh in a sly or derisive, partly stifled manner Det får meg til å snikre. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Noen som har en überphet bolleoppskrift på lur? (ikke no koffert her nå ) Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Dro den ultimate fail forrige torsdag. Skulle hoppe ut i fra en klippe og på et seljetre sånn at det bøyde seg og jeg ville "dale" ned på bakken. Når jeg traff treet så kom jeg med beina på hver sin side av treet slik at jeg slo utstyret noe voldsomt. Og som om det ikke var nok så knakk treet og jeg landet med pungen på en liten stubbe. Var temmelig smertefullt. er du steril nå? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Dro den ultimate fail forrige torsdag. Skulle hoppe ut i fra en klippe og på et seljetre sånn at det bøyde seg og jeg ville "dale" ned på bakken. Når jeg traff treet så kom jeg med beina på hver sin side av treet slik at jeg slo utstyret noe voldsomt. Og som om det ikke var nok så knakk treet og jeg landet med pungen på en liten stubbe. Var temmelig smertefullt. hahahahaa.. + for den haha Snikende tiger SKjult drage Minner meg på da jeg stod med beina fra hverandre som en anna idiot på utsida MIX på 17. mai. SÅ løper en bunadkledd jente mellom beina mine, og skallen hennes snurter testiklene mine ekke greit å være mannfolk nei hehe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Dro den ultimate fail forrige torsdag. Skulle hoppe ut i fra en klippe og på et seljetre sånn at det bøyde seg og jeg ville "dale" ned på bakken. Når jeg traff treet så kom jeg med beina på hver sin side av treet slik at jeg slo utstyret noe voldsomt. Og som om det ikke var nok så knakk treet og jeg landet med pungen på en liten stubbe. Var temmelig smertefullt. er du steril nå? Alt funker enda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Da har jeg vært på gåtur og kjøpt is Nom om. Noen som har kake? Jeg har is, oreo's og sjokoladefondant. Sistnevnte kan kanskje telles som kake, kan det ikke? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Da har jeg vært på gåtur og kjøpt is Nom om. Noen som har kake? Jeg har is, oreo's og sjokoladefondant. Sistnevnte kan kanskje telles som kake, kan det ikke? Nom, ja Kake er godt. Skal grille i dag, også funker ikke engangsgriller -.- Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 *ta seg inn i kafeen, ubemerket og ikledd kamuflasje* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Du er så rød at du ser solbrent ut! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 mørk sjokolade er godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Så, hvor mange av dere gjøker skal benke dere foran idiotboksen og glo på MGP til det renner blod ut av øra på dere i kveld? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Jeg skal. Sammen med whiskyflaska mi. Og det er fakta. Jeg har ikke noe bedre å gjøre. Endret 29. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 MGP? Ikke meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Så, hvor mange av dere gjøker skal benke dere foran idiotboksen og glo på MGP til det renner blod ut av øra på dere i kveld? jeg skal Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Du, thats 1 Nei, jeg skal ikke. Mamma, søss og jeg skal se Taxi 3, og kanskje jeg får overtalt dem til å se Ace Ventura eller en Trinity-film også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg