Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har syke drømmer for tiden. Drømte at jeg seriøst skadet genitaliene til en (som jeg forresten kjente). Torturerte ham, og tvang ham til å spise den ene testikkelen sin. Følte meg jævlig bra da jeg våknet.

Jeg har bare kick-ass drømmer for tiden. I natt drømte jeg at jeg var en krysning av David Duchovny som Fox Mulder og han Hank fra Californication, hvor jeg løp rundt i en skyskraper og forsøkte å unnslippe en mobb av Zombier. Var freaky.. Måtte sitte på i et helikopter i øverste etasje for å overleve, og så styrta selvsagt helikopteret.. Våkna da. :D

Lenke til kommentar
Den sykeste drømmen jeg har hatt (en av de sykeste hvertfall) inkluderte mitt drap av Gud. Jeg var vel ikke mer enn ti år tror jeg.

Sykeste drømmen jeg har hatt handlet om at ejg ble gravid. Fikk ungen etter tre dager og den var temmelig liten. Tok den med på skolen og prøvde å selge den for å få penger til å betale typen ut fra fyllearesten.

Lenke til kommentar
.. Er jeg rar som aldri har smakt hsotesaft? :dontgetit:

Nei, bare veldig frisk.

Edit: Og jeg er av den tro at drømmer er tilfeldige, generert av tilfeldig nerveaktivitet i hjernen. Men drømmen der jeg drepte Gud etter å ha kommet til himmelen var bare litt for symbolsk.

Edit 2: Skal nevnes at jeg ville bli prest da jeg gikk på barnetrinnet, men ble etterhvert ateist/agnostiker.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Den sykeste drømmen jeg har hatt (en av de sykeste hvertfall) inkluderte mitt drap av Gud. Jeg var vel ikke mer enn ti år tror jeg.

Sykeste drømmen jeg har hatt handlet om at ejg ble gravid. Fikk ungen etter tre dager og den var temmelig liten. Tok den med på skolen og prøvde å selge den for å få penger til å betale typen ut fra fyllearesten.

Jeg har også drømt at jeg var gravid en gang.. :ermm: Var faktisk en av de jævligste drømmene jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...