chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mushi har glemt meg . SKuffa! ;/( Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dere er skikkelig dølle i kveld.God natt. Natta, Bekkien min. <3 Er mannfolk jeg da. Er homofil, så virker litt femi. Samme her, altså. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du og kibs What? Er mannfolk jeg da. Er homofil, så virker litt femi. du er dessverre avslørt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=861793&hl= Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Indeed. Det er jo ikke veldig vanskelig å bryte en quote-kjede heller. Edit: Mer bevis til Irene: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10484111 Ser da tydelig at mushi er et fint eksemplar av den kvinnelige art. Endret 9. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mushi har glemt meg . SKuffa! ;/( Åh? Du får plinge meg da. Jeg er lat. du er dessverre avslørt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=861793&hl= Spionerer du også? Nå liker jeg deg hvertfall ikke. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har syke drømmer for tiden. Drømte at jeg seriøst skadet genitaliene til en (som jeg forresten kjente). Torturerte ham, og tvang ham til å spise den ene testikkelen sin. Følte meg jævlig bra da jeg våknet. Jeg har bare kick-ass drømmer for tiden. I natt drømte jeg at jeg var en krysning av David Duchovny som Fox Mulder og han Hank fra Californication, hvor jeg løp rundt i en skyskraper og forsøkte å unnslippe en mobb av Zombier. Var freaky.. Måtte sitte på i et helikopter i øverste etasje for å overleve, og så styrta selvsagt helikopteret.. Våkna da. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ØØØØH! Nå drakk jeg hostesaft igjen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ØØØØH! Nå drakk jeg hostesaft igjen! Cosylan? Da har du nemlig ingenting å klage på Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ØØØØH! Nå drakk jeg hostesaft igjen! Hostesaft er digg! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Den sykeste drømmen jeg har hatt (en av de sykeste hvertfall) inkluderte mitt drap av Gud. Jeg var vel ikke mer enn ti år tror jeg. Endret 9. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 du er dessverre avslørt <a href="https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=861793&hl=" target="_blank">https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=861793&hl=</a> Spionerer du også? Nå liker jeg deg hvertfall ikke. Måtte jo finne bevis for mine påstander Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ØØØØH! Nå drakk jeg hostesaft igjen! Cosylan? Da har du nemlig ingenting å klage på Cosylan ja! Det smaker jo kuksaft blanda med sprit! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Åh? Du får plinge meg da. Jeg er lat. Haha! redd for inbrudd nå! Du får være sterk, så kanskje de ikke sniker seg inn og voldtar deg i samme slengen :!: Sendt: 07/10-2005 : 02:45. Så det så. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Cosylan ja! Det smaker jo kuksaft blanda med sprit! For faen! Det er morfin i den jævelen! Drekka på så blir du på en snurr! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Den sykeste drømmen jeg har hatt (en av de sykeste hvertfall) inkluderte mitt drap av Gud. Jeg var vel ikke mer enn ti år tror jeg. Sykeste drømmen jeg har hatt handlet om at ejg ble gravid. Fikk ungen etter tre dager og den var temmelig liten. Tok den med på skolen og prøvde å selge den for å få penger til å betale typen ut fra fyllearesten. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 .. Er jeg rar som aldri har smakt hsotesaft? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 .. Er jeg rar som aldri har smakt hsotesaft? Ja Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) .. Er jeg rar som aldri har smakt hsotesaft? Nei, bare veldig frisk. Edit: Og jeg er av den tro at drømmer er tilfeldige, generert av tilfeldig nerveaktivitet i hjernen. Men drømmen der jeg drepte Gud etter å ha kommet til himmelen var bare litt for symbolsk. Edit 2: Skal nevnes at jeg ville bli prest da jeg gikk på barnetrinnet, men ble etterhvert ateist/agnostiker. Endret 9. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Den sykeste drømmen jeg har hatt (en av de sykeste hvertfall) inkluderte mitt drap av Gud. Jeg var vel ikke mer enn ti år tror jeg. Sykeste drømmen jeg har hatt handlet om at ejg ble gravid. Fikk ungen etter tre dager og den var temmelig liten. Tok den med på skolen og prøvde å selge den for å få penger til å betale typen ut fra fyllearesten. Jeg har også drømt at jeg var gravid en gang.. Var faktisk en av de jævligste drømmene jeg har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg